Επιτέλους…

Ουφ! έφαγα τα λυσακά μου, αλλά τα ψιλοκατάφερα.
Μου πήρε ένα μήνα πάνω κάτω, να ψάχνομαι, να πειραματίζομαι, να μη μου βγαίνει, να τσαντίζομαι, αλλά τελικά voila.
Μπορεί να μην ειναι και ό,τι καλύτερο, μπορεί να μην είναι τέλειες οι δημοσιεύσεις μου, αλλά τουλάχιστον έχουν μια αξιοπρεπή μορφή.
Και τις παραγραφούλες τους και τους συνδέσμους τους, ακόμα και μουσικούλα έβαλα.
Αχ! είμαι πολύ πολύ χαρούμενη.
Ας είναι καλά ο Λεξίτυπος και η Magica με τις εξαιρετικές οδηγίες τους.
Παιδιά ευχαριστώ πολύ.
Η …άσχετη

4 Σχόλια to “Επιτέλους…”

  1. καλώς ήρθες λοιπόν…
    σούπερ το «μαγαζάκι» σου, ίσως μελλοντικά να μου δώσεις τα φώτα σου…

    φιλιά και να τα λέμε

  2. Ευχαριστώ για το θερμό καλωσόρισμα. Οπου μπορώ να βοηθήσω θα το κάνω με μεγάλη μου ευχαρίστηση, αν και οι γνώσεις μου στα θέματα αυτά είναι μάλλον επιπέδου νηπιαγωγείου.
    Ασφαλώς και θα τα λέμε.
    Φιλάκια.

  3. Κανονικά, θα έπρεπε να ονομάζεσαι She- Hulk, καθόσον γυναίκα…..

    Χαίρομαι πάντως που κρατάς την πιο «κτηνώδη» και πιο κοντινή στην έννοια της λέξης ελληνική μετάφραση ΧΟΥΛΚ, αντί του ξενέρωτου αμερικανισμού ΧΑΛΚ που ακούω τελευταία να χρησιμοποιείται απο νεαρούς, δήθεν γνώστες της ιστορίας αυτού του κόμικ.

    Α, χαίρομαι επίσης που δεν «τρως» τις προσωπικές αντωνυμίες και δεν μιλάς στο τρίτο πρόσωπο, όπως συνηθίζει να κάνει το πρασινοτόμαρο τέρας.

  4. @The Mandarin:
    Καλώς ήλθες. Χαίρομαι, που συμφωνείς με τις επιλογές μου.
    Οσο για το τρίτο πρόσωπο, ένας ο Καισαρας, ένας ο Χούλκ, ε! θα πήγαινε πολύ να τριτώσει μ΄εμένα.

Σχολιάστε

