Ευχές …

Πολλές ευχές για μια όμορφη, χαρούμενη, ειρηνική, φωτεινή και δημιουργική χρονιά.

Και προπαντός…

ependyseis1

σοφότερες επενδύσεις φέτος!!!!!!!!!!!!!!!

26 Σχόλια to “Ευχές …”

  1. Αναρωτιέμαι, έχει μείνει αλήθεια κάτι που να αποτελεί «επένδυση;»

    Καλή χρονιά αγαπητή Χούλκ, αν και δεν βλέπω τίποτα μπροστά που να την αφήνει να φανεί στον ορίζοντα, συγγνώμη για την απαισιοδοξία μου αλλά αποτελεί την πραγματικότητα όπως την αισθάνομαι…

    Παρά ταύτα την εύχομαι ολόψυχα σε εσάς, να είστε καλά.

  2. Χούλκ,
    ευχαριστώ και ανταποδίδω! Ωραίο αυτό, το λέγαμε στο ραδιόφωνο..
    Φιλάκια πρωτοχρονιάτικα

  3. Eεε… συγγνώμη που σας αμαυρώνω την ευχή… αλλά για να κάνουμε επενδύσεις (σοφότερες ή όχι) πρέπει να… έχουμε.
    Και δεν…

    Παρόλα αυτά θα σκάψουμε λίγο βαθύτερα ελπίζω και που ξέρετε; Ίσως καταφέρουμε να ξεθάψουμε κάποιον ξεχασμένο θησαυρό…

    Ότι καλύτερο για εσάς και την οικογένειά σας εύχομαι!

  4. Χρόνια πολλά Χούλκ μου! Σου εύχομαι αυτό που θέλω και για τον εαυτό μου αν και ξέρω πόσο ανέφικτο μπορεί να μοιάζει: να μην κρύβει η καινούρια χρονιά κανένα «πρέπει»!!
    Όσο για τις επενδύσεις μας εγώ θα συνεχίσω να επενδύω σε λέξεις, σε νότες και σε εικόνες γιατί ξέρω οτι η αξία τους δεν θα χαθεί ποτέ!

  5. Πρώτα να ευχηθώ σε φυλακισμένο και δεσμοφύλακα να τους βρει το τέλος της επόμενης χρονιάς τον ένα στη θέση του άλλου.
    Σ’ εσένα Καλή Χρονιά γεμάτη στιγμές που θα έχεις επιλέξει να τις ζήσεις. Παρέα πάντα με τα αγαπημένα σου πρόσωπα.

  6. καλή χρονιά!
    εγώ λέω να επενδύσω σε αγάπη και δράση, δεν έμεινε και τίποτε άλλο…
    νάσαι καλά και συ και οι αγαπημένοι σου!
    σε φιλώ!

  7. καλημερα και καλη χρονια με υγεια , χαρα, δημιουργια. αγαπη. και….σοφοτερες επενδυσεις!!!
    φιλια καρυστινα

  8. ╔══╦══╦══╦══╗
    ╚═╗║╔╗║╔╗║╔╗║
    ╔═╝║║║║║║║╚╝║
    ║╔═╣║║║║║╠═╗║
    ║╚═╣╚╝║╚╝╠═╝║
    ╚══╩══╩══╩══╝
    ¤ø„¸¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
    ¨°º¤ø„¸ HaPpY ¸„ø¤º°¨
    ¸„ø¤º°¨ NeW yEaR“°º¤ø„¸
    ¸„ø¤º “°º¤ø„¸ ¤ø…

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  9. @ masterpcm
    Ειλικρινά σας εύχομαι, το 2009 να σας φέρει, αν μη τι άλλο, τουλάχιστον λίγη περισσότερη αισιοδοξία.
    Να ‘στε πάντα καλά.

    @ Σοφία
    Πολλά φιλιά, Σοφάκι,να τους χαίρεσαι όλους.

    @ spy
    Είμαι σίγουρη ότι με λίγο σκάψιμο, όλοι θα καταφέρουμε να ξεθάψουμε χαμένους θησαυρούς : ζεστές λέξεις, τρυφερά συναισθήματα, λόγια παρηγοριάς, στοργής, φροντίδας.
    Σας εύχομαι μια υπέροχη, δημιουργική χρονιά, με υγεία, έμπνευση και προπαντός μια κοράκλα, γερή, δυνατή, θηλυκιά, όμορφη, σπιρτόζα, έξυπνη, γλυκειά, φασαριόζα, κατεργάρα …να …σαν τη δικιά μου, ένα πράγμα.

  10. @ Kαημός
    Τι όμορφη ευχή, Καημέ μου!
    Ναι, ας μην έχει η καινούργια χρονιά κανένα ‘πρέπει’, κανένα καταναγκασμό.
    Ηουν σίγουρη ότι οι επενδύσεις σου ήταν και θα είναι πάντα σοφές.
    Πολλά πολλά φιλιά.

    @ Στεριανή Ζάλη
    Ευχαριστώ για τις ευχές, καλέ μου φίλε. Μακάρι τη καινούργια χρονιά να μπορέσουμε όλοι μας να φανούμε πιστοί στις επιλογές μας.

    @ anepidoti
    Σοφές επιλογές, φιλενάδα.
    Σοφές επενδύσεις.
    Να’ σαι πάντα καλά, με κέφι για προσφορά και δράση.
    Πολλά φιλιά.

  11. @ venceremos
    Φιλιά πολλά γλυκειά μου και φέτος VENCEREMOS!

    @ vloutis
    Υγεία, ευτυχία, έμπνευση, δημιουργία για τη νέα χρονιά.
    Εξαιρετικό το σκιτσάκι.

  12. Εδώ μέχρι και η λίρα πήγε κατά διαόλου….

    Καλή χρονιά, ήρωά μου! Με χαμόγελα και γέλια, χάρες και χαρές. Με πολλή και ειλικρινή αγάπη για όλους. Και νοιάξιμο. Όσο ξενέρωτο κι αν ακούγεται σε κάποιους. Φιλιά.

  13. Χρόνια πολλά, αγαπητή Χούλκ, και καλή χρονιά.

  14. Η καλύτερη ευχή… είναι να είσαι τόσο καλά… που να ξεμένουν από ευχές… όσοι θέλουν να σου ευχηθούν….
    Αυτό σου εύχομαιιιιιιιιιιιιι
    (και επενδύσεις σε διαμάντιααααααα χαχαχαχαχαχαχα)

    :-)))))

  15. Kαλη Χρονια κι απο μενα που θα σε φερει πιο κοντα στα ονειρα σου.
    Επενδυσεις…φετος θα κανω στη φιλια.
    Σε φιλω

  16. @ elf
    Καλή χρονιά ξωτικούλι μου, όπως τα λες. Με χαρά, αγάπη και νοιάξιμο.
    Και με πολλή, πολλή εμπνευση.
    Φιλάκια

    @akanonisti
    Η καλύτερη ευχή πράγματι.
    Σε ευχαριστώ.
    Οσο για τα διαμάντια, κάτσε να περάσει η κρλιση και βλέπουμε…
    Φιλάκια.

    @ adamantia
    Σοφές οι επενδύσεις σου, εύχομαι να σου αποφέρουν τα ανάλογα κέρδη.
    Καλή χρονιά και σε σένα, με πολύ αγάπη και χαρά.
    Φιλιά

  17. @ Διαγόρας ο Μήλιος
    (Ο δαίμων των ιστολογίων χτύπησε και έμπλεξα τη σειρά των σχολίων)
    Ευχαριστώ για τις ευχές σου αγαπητέ Διαγόρα.
    Με τη σειρά μου σου εύχομαι κι εγω μια καλή χρονιά, κατά την οποία ελπίζω να συνεχίσεις την εποικοδομητική εργασία, που έχεις ξεκινήσει στο ιστολόγιό σου.
    Ευχομαι η νέα χρονιά να είναι γεμάτη με katastasions endiaferables, evnoiques et tres tres exairetiques.

  18. Καλή μου Χούλκ!

    Χρόνια πολλά και πολύ πολύ καλά!!!

    Δεν σου κρύβω ότι είσαι μια από τις μεγαλύτερες τύψεις μου!!! (Ω, ναι! Εσύ, προσωπικά!) Να ξέρεις ότι τα τελευταία επεισόδια της πεθεράς θα τα γράψω (όταν τα γράψω…) αποκλειστικά για ‘σένα και κάνα – δυό άλλους! ;)

  19. έεεεεεεφτασαααα κι εγώωω!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!! Δολάριααααααα…η αξία της ανθρώπινης ζωής!!!

  20. @ Θανάσημος
    Ε! όχι και τύψη, βρε Θανάσημε!
    Στο κάτω κάτω της γραφής τι σου ζητήσαμε; Να μοιραστείς μαζί μας το θείο δώρο, το εξαίρετο ταλέντο σου και να μας κάνεις να γελάσουμε. (σλουρρρρρρρρρρρρρπ!-γλύψιμο: μωρέ αμα δε σε κάνω εγώ και τη πεθερά, και το συμπέθερο και το σόϊ τους όλο να γράψεις να μη με λένε Χούλκ)
    Πάντως μεγάλη μου τιμή μου να ξέρω ότι κάποια επεισόδια θα γραφτούν για μένα. ΠΕΡΙΜΕΝΩ.

    @ manetarius
    Μανιταράκι, καλή χρονιά.
    Περισσότερες γκουρμέ αναρτήσεις φέτος.

  21. επενδύσεις;;

    γουάτ ιζ δίς;

  22. ξεχασα να περασω να πω και γω καλη χρονια
    καλη χρονια και δημιουργηκη λοιπόν

  23. Ξέρω γιατί δεν άλλαξες Post. περιμένεις μέχρι που θα φτάσει η γαιδουριά μου που δεν σου έχω ευχηθεί ακόμη! Καλή χρονιά αγαπημένη Houlk! σε παρακαλώ γράψε κάτι που περνάω τόσο ωραία μαζί σου!

  24. να πω μια καλημέρα κι ας πάει στον βρόντο!!!
    νάσαι καλά!
    αυτή τη φορά, λιγότερη ανησυχία, ξέρεις εσύ μάλλον…

  25. Γεια σου Χουλκ!!!Φιλιά από ΝΖ…

  26. @ αποτέτοιος
    επενδύσεις… πώς λέμε καταδύσεις… ή πάλι αναδύσεις;

    @ nina
    Καλώς την.
    Καλή χρονιά.

    @ wilma
    Καλή χρονιά, Βιλμάκι,με υγεία, χαρά κι αγάπη.
    Εκείνο το Μάθημα Εκθεσης εκφράζει απόλυτα τη ψυχολογική μου κατάσταση και εξηγεί γιατί δεν έχω γράψει κάτι μέχρι τώρα. Ελπίζω να το ξεπεράσω σύντομα.
    Πολλά πολλά φιλάκια.

    @anepidoti
    Καλημέρα, όλη μέραααααααααααααααααααααα!

    @ artanis
    Φιλιά, πολλά φιλιά

Σχολιάστε

