How to keep an idiot busy…

total-idiot

Πώς να κρατήσεις έναν ηλίθιο απασχολημένο;

Υπάρχουν δύο τρόποι :

Ο ένας εδώ.

Ο άλλος; Τον βάζεις να ασχοληθεί με τα ιστολόγια.

Εξηγούμαι πάραυτα: Εδώ και μερικούς μήνες άρχισα να ασχολούμαι με τα μπλόγκια . Θέλοντας να παρακολουθώ όσο το δυνατόν συχνότερα, τη διαδικτυακή δραστηριότητα κάποιων e-φίλων  δημιούργησα ένα κατάλογο συνδέσμων (ελληνιστί  blogroll.)

Και ξεκίνησε ο Γολγοθάς :

Άνοιγα την ιστοσελίδα μου.

Πήγαινα στο blogroll και άρχιζα.

Πρώτη καταχώρηση : Ακανόνιστη.

Κλικ επάνω.

Έλεγχος αν έχει αναρτηθεί κάτι καινούργιο.

Αν ναι, επιμελές διάβασμα της ανάρτησης ΚΑΙ των σχολίων (ή κάνουμε δουλειά ή παίζουμε), ενδεχόμενος σχολιασμός, αν επαρκούσε ο χρόνος.

Αν δεν υπήρχε νέα ανάρτηση άνοιγμα του προηγούμενου άρθρου και ανάγνωση των σχολίων, που τυχόν μου είχαν διαφύγει.

Συνέχεια : δεύτερη καταχώρηση, τρίτη και πάει λέγοντας…

Κάποτε ευδοκούσα να τελειώσω τη λίστα μου.

Μέχρι βέβαια να το κατορθώσω αυτό, όλοι οι φίλοι είχαν ήδη ο καθένας αναρτήσει και κάτι καινούργιο και έπρεπε να αρχίσω από την αρχή. Πριν όμως ξαναξεκινήσω πέρναγα από τις νοστιμιές μου, όπου έχω ανοίξει ξεχωριστή κατηγορία με καμιά 50ριά επιπλέον ιστολόγια, που παρακολουθώ, αν και με όχι τόσο μεγάλη ευλάβεια, είναι η αλήθεια.

Αντε φτου κι απ΄ την αρχή κι εκεί.

Καταχώρηση πρώτη. Κλικ επάνω. Έλεγχος… μπλα μπλα μπλα

Προσέξτε τώρα.

Στη δουλειά δεν έχω σύνδεση internet, τα ωράρια, που δουλεύω είναι ελαφρώς βάρβαρα, επιστρέφοντας αργούτσικα στο  σπίτι -μαγείρεμα-σύζυγος-παιδιά-μαθηματικά-αρχαία – ό,τι κάνει μια γυναίκα δηλαδή-

ξέρετε σεις- να μη μακρηγορώ κιόλας – ε! μπορείτε να καταλάβετε φαντάζομαι τα χρονικά περιθώρια, στα οποία στριμωχνόταν όλη η παραπάνω εργασία.

Και ενώ καταβάλλω απέλπιδες και μάταιες ως επί το πλείστον προσπάθειες να είμαι συνεπής με το ρόλο μου ως ενεργή μπλόγκερ και ενώ αναρωτιέμαι πώς στην ευχή όλοι οι άλλοι μπορούν και γράφουν-διαβάζουν-σχολιάζουν στην έκταση που το κάνουν (στα μάτια μου, έκταση ίση με της Ρωσίας) διαβάζω ξαφνικά σε ένα άρθρο του ξωτικού : ‘σας διαβάζω από τον reader

Reader; Τι είν’  τούτο πάλι; (Να κάνω άλλη μια διευκρίνιση εδώ : δεν υπάρχει κανείς στο περιβάλλον μου να ασχολείται με πισιά, λαπιτόπια, βλόγια, γκούγκληδες και λοιπά παιχνιδάκια, ώστε να μπορώ να ρωτήσω, να ενημερωθώ, να κατατοπιστώ τέλος πάντων η  φτωχή  μεταλλαγμένη, που με αυτά που τραβάω με βλέπω να το γυρίζω σύντομα από Χούλκ σε ζόμπι. Αυτοδίδακτη η κυρία, ρε παιδάκι μου,  εξ ού και οι γκάφες)

Και γκουγκλάρω, και ψάχνομαι και εγένετο φώς …και ανακαλύπτω τι εστί reader και τραβάω πάραυτα δύο εμφράγματα και τρία εγκεφαλικά .

woman_idiot1

ΟMG και τρία LOL  , που θα λεγαν και τα καμάρια μου.

Ητο τόσο απλό και γω αγρόν ηγόραζα;

Πόσο πόσο πόσο πόσο βλαξηλιθιαχαζηακυρηασχετηκαμμενηανυπαρκτη πια;

Και -σκεφτείτε-δεν ειμαι καν ξανθιά.

…………………………………………………………

…………………………………………………………

…………………………………………………………

…………………………………………………………

ΥΓ. Για την ιστορία, ας θυμηθούμε, παρακαλώ, ότι το Idiot προέρχεται από την ελληνική λέξη « ιδιώτης», που δήλωνε  αυτόν που δεν συμμετείχε στα κοινά, που δεν είχε δημόσια ή πολιτική αρχή.

Λέξεις αντίθετες του «ιδιώτης» : βασιλεύς, άρχων, πολιτευόμενος, δικαστής, στρατηγός.

Γάτες οι αρχαίοι ημών πρόγονοι.

Γάτες με πέταλα σας λέω : από τότε είχαν εντοπίσει πόσο idiots , πόσο κορόϊδα είναι  όλοι όσοι δεν κατορθώνουν να πολιτευτούν, όλοι όσοι δεν είναι άρχοντες, στρατηγοί, δικαστές, πολιτικοί (τους δημοσιογράφους δεν τους είχαν ανακαλύψει ακόμα).

Δε ξέρω για σας, πάντως εμένα αυτη η λέξη μου πάει γάντι.

You’re an idiot, babe.

It’s a wonder that you still know how to breathe.

Τέλος.

25 Σχόλια to “How to keep an idiot busy…”

  1. Κανείς δεν γεννήθηκε γνωρίζοντας.
    Μκρή είστε ακόμα, θα μάθετε… :)

    (υπάρχουν κι άλλα κόλπα που με τον καιρό θα μάθετε, μην πάθετε και overdose, ακόμα δεν ξεστραβωθήκατε…)

    :)

  2. καλημέρα. με κανεις και γελάω πρωι- πρωι, το ξέρεις.?
    κι εγω αποφάσισα ν ασχοληθώ με τα μλογκ, χωρις να εχω ιδεα για βασικα πράγματα , χωρις να υπάρχει ανθρωπος να με βοηθήσει και το σημαντικότερο χωρις να εχω χρονο..
    τα στριμωξα απ εδω, τα εφερα απ εκεί τα ψιλοκατάφερα και τον περισσότερο χρονο που εχω τον διαθέτω ν ανακαλυψω βασικα πραγματα που πρέπει να ξέρει ενας μπλογκερ που σέβετε τον εαυτό του….
    στην αρχη ανχώθηκα με τις ωραιες αναρτησεις και την συχνότητα τους, αλλα μετα επαναπροσδιόρισα τον σκοπο που ανοιξα το μπλογκ΄.
    οταν εχω κατι να πω, οποτε μπορω και οποτε μου αρεσει….
    παντως , εχεις τα συγχαρητήρια μου , γιατι εχεις προχωρήσει πολυ πιο μπροστα απο μενα. ακολουθω λοιπον κι οπου φτασω…αν φτασω…
    καλο σ.κ. με φιλια καρυστινά

  3. Δεν είναι ανάγκη να έχουμε το πιό όμορφο σπίτι, άρα ούτε και το πιό όμορφο blog, δεν είναι ανάγκη να είμαστε λόγιοι για να πούμε δυό κουβέντες σε άλλους, δεν χρειάζεται να απαντάμε αν δεν θέλουμε να πούμε κάτι, δεν είναι απαραίτητο να καταντήσει ψυχαναγκαστικό το θέμα blog, έτσι θα χάσει την ομορφιά και την ουσία του. Παρατήρησα βέβαια κι εγώ την απουσία σας, αφού είστε καλά όμως ας γράφετε όποτε και όταν μπορείτε. Μαλλον πρέπει να προσαρμόζεται το blog μας στη ζωή μας και όχι η ζωή μας σε αυτό…

    :-)

    Καλό Σαββατοκύριακο.

  4. Μεγάλη υπόθεση αυτό το μαραφέτι…Αλλά βολικό πολύ…Μην νομίζεις όμως, όλοι σαν κι εσένα ξεκινήσαμε…
    Φιλιά…

  5. Υπάρχουν αρώματα που όσες σταγόνες κι αν πέσουν εξατμίζονται αμέσως κι άλλα που μένουν ανεξίτηλα στο χρόνο. Άρα μην αναρωτιέσαι γιατί προλαβαίνουν οι άλλοι κι εσύ όχι.

    Το συμπέρασμα που βγάζω μετά την ανάλυση της λέξης ηλίθιος είναι ότι το πιο σκάρτο προϊόν παραγωγής ηλίθιων είναι οι πολιτικοί.
    Καλό βράδυ.

  6. ‘Ελα, παρηγορήσου και δεν είσαι μόνη. Εγώ ασχολούμαι 13 χρόνια με το Ιντερνετ και δεν ξέρω τι είναι reader, rss. tags, και όλα τα άλλα τα ακαταλαβίστικα, που τα βλέπω μεν στα μπλόγκια και αναρωτιέμαι «τι’ν τούτα;» αλλά δεν έχω και που να ρωτήσω. Και κάνω περίπου ό,τι κάνεις κι εσύ, μόνο που εγώ δεν έχω οικογένια να με απασχολεί… Βλέπεις idiot κι εγώ!

    ΥΓ: Αν μου εξηγήσεις κι εμένα τι είναι ο reader, τώρα που έμαθες, καλό θα μου κάνεις…

  7. Και κάτι ακόμα: Εσύ κουμαντάρεις και ηχητικά κλιπάκια που για μένα είναι ακόμα βαθύ μυστήριο, κάτι σαν το μυστήριο της απαγωγής του εφοπλιστή…

  8. ο reader δεν είναι αυτός που διαβάζει βιβλία;

    (τι σκατά έφαγα τα χρόνια μου στον στρατηγάκη το κέρατό μου..)

  9. Θα συνεχίσω στο ίδιο μήκος κύματος μς τον «αποτέτοιο»:

    Το Reader με την Kate Winslet και τον R. Fiennes είναι μια ωραία ταινία. Το είδα την περασμένη εβδομάδα στον κινηματογράφο.
    Τι ?? Δεν εννοούσες αυτό ??

  10. Θα συνεχίσω στο ίδιο μήκος κύματος με τον «αποτέτοιο»:

    Το Reader με την Kate Winslet και τον R. Fiennes είναι μια ωραία ταινία. Το είδα την περασμένη εβδομάδα στον κινηματογράφο.
    Τι ?? Δεν εννοούσες αυτό ??

  11. α εγώ είμαι πααραδοσιακή (τρομάρα μου μόνο αυτό δεν είχαμε πει: παραδοσιακός στο χώρο του Internet)! θέλω να έχω τη χαρά να κάνω την επίσκεψή μου, να χαζέψω τα παλιά κείμενα, να δω νέα σχόλια κλπ. Με ευχαριστεί η έκπληξη. Έλα αγαπημένη που είσαι idiot ! ξέρεις κανέναν εδώ μέσα που έχει γεννηθεί με περασμένα τα windows xp στο τσερβέλο του?

  12. Και εγώ δεν ξέρω όλα τα κόλπα…αλλά.. έχω ιντερνετ στην δουλειά… οπότε… έχω άπειρο χρόνο για σκότωμα… συνήθως.. οπότε δνε χρειάζομαι τους αυτοματισμούς…
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Κουράγιοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!
    Αμα ζοριστείς… θα σου δανίσω τον αδερφό μου τον κομπιουτερά… να σε βοηθήσει….΄(είναι και κούκλος…χαχαχαχαχα)

  13. Αγαπητη μου δεν είσαι η μόνη. Θα πάρω το λάπι τόπι αγκαλιά και θα πάω σε ειδήμονα να με επιμορφώσει. Ούτε και γω ξέρω τι πράμα είναι αυτό..
    Δεν βαριέσαι, όσο προλαβαίνεις, μη το έχεις και άγχος! ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΓΧΟΣ!
    ΚΑΛΗΜΈΡΑ

  14. Καλημέραααα!!!

    Καταπληκτικό το λινκ με το press!!! Πολύ γέλιο!
    Αν σου πω οτι κι εγώ δεν το ήξερα αυτό το κολπάκι… και ούτε κατάλαβα πως γίνεται…μήπως επειδή κάθησα αρκετή ώρα προσπαθώντας να το πετύχω το άτιμο το press ;

  15. @ spy
    Μικρή είμαι ακόμα.Αυτό είναι αλήθεια.

    @ venceremos
    Και γω με τον ίδιο στόχο ξεκίνησα, φιλενάδα.
    Να γράφω κάτι, όταν μου κάνει κέφι και να περνάω καλά.
    Το πρόβλημα είναι πως, επειδή ακριβώς, μου κάνει πολύ κέφι εκνευρίζομαι όταν είτε δεν έχω χρόνο, είτε τον λίγο που έχω, τον καταναλώνω άσκοπα.

  16. @ masterpcm
    Σε πρώτη ανάγνωση, ναι, το blog πρέπει να προσαρμόζεται στη ζωή μας και όχι η ζωή μας σε αυτό. Ομως, πολλές φορές σκέφτομαι ότι είναι πραγματικά κρίμα να μη μπορώ να διαθέσω λίγο χρόνο παραπάνω για κάτι, που πραγματικά με ευχαριστεί, με ξεκουράζει και απελευθερώνει τη σκέψη και τη φαντασία μου. Και, μοιραία, διαπιστώνω, πόσο λίγος ελεύθερος χρόνος, μου έχει απομείνει.

    @ Artanis
    Αυτό με παρηγορεί καλή μου.
    Φιλιά.

    @ Στεριανή Ζάλη
    Οι πολιτικοί ή εμείς, που τους (ανα)παράγουμε;

  17. @ heliotypon
    Καλά, όλα εκείνα τα tags, rss, σσε, κλπ…μεγάλο μυστήριο, δεν το συζητώ.
    Το reader παρακολουθεί διευθύνσεις του διαδικτύου, που έχεις δηλώσει, και σου εμφανίζει αυτόματα κάθε φορά, τις καινούργιες δημοσιεύσεις.
    Το βρήκα πολύ εξυπηρετικό, καθώς με μια ματιά βρίσκεις μαζεμένα όλα τα νέα άρθρα, από τα blog, (και όχι μόνο) που παρακολουθείς, χωρίς να χρειάζεται να μπαινοβγαίνεις. Στη διεύθυνση αυτή υπάρχει ένα βιντεάκι για το χειρισμό του.
    http://googlereader.blogspot.com/2009/01/google-reader-for-beginners.html
    Οσο για τα μουσικά βιντεάκια πήρα το μάθημά μου εδώ :
    http://lexitypos.wordpress.com/2007/03/18/180307/ (αθάνατος lexitypos!) και
    http://thestatusjoe.wordpress.com/2007/01/27/how-to-upload-and-stream-your-mp3s-through-your-wordpresscom-blog-for-free/

  18. @ ο αποτέτοιος
    Ναι…ο Αναγνώστης.
    (Και σεις στου Στρατηγάκη ε;)

    @ wilma
    Δε ξέρω οι υπόλοιποι τι έχετε στο τσερβέλλο σας, στο δικό μου πάντως μάλλον έχουν ξεχαστεί τα Windows 1.01 και τώρα τελευταία μου πετάνε συνέχεια μπλε οθόνες.

    @ akanonisti
    Ε! αμα είναι και κούκλος, θα εμπεδώσω καλύτερα το μάθημα.
    Γιατι, όπως και να το κάνουμε είναι βαριά η… μάθηση.
    Ευχαριστώ για τη προσφορά.

  19. @ Σοφία
    Καλημέρα ΣΟφάκι.
    Οχι άλλο άγχος. Συμφωνώ και το παλεύω.

    @ manetarius
    Σε χαλαρώνουν κάτι τέτοια χαζούλικα press από το press της ημέρας, έτσι δεν είναι;
    Φιλιά.

  20. τι λε ρε παιδι??????? τι ειναι αυτα που συμβαινουν γυρω μου, εξω εντος εκτος και επι ταυτα?

    παω να ανοιξω να λιγκια που δινεις μπας και καταλαβω τιποτα (με βλεπω, στο τιποτα θα μεινω)….

    μιλ μερσι!

  21. πολυ χαιρομαι houlk Που το ανακαλυψες!!
    τρομερο πραγμα ρε παιδι μου αυτο το reader….
    ελπιζω να σε συνανταω πιο συχνα τωρα :D

  22. @ exofthalmi
    Καλώς την.

    @ beth
    Και ε΄γω το λπίζω, κοριτσάκι.

  23. τρέχω για…reader…λες νάναι αυτό πούχω στο πλάι και δεν ξέρω τ’ όνομά του;
    όπως κατάλαβες, όλοι τα ίδια είμαστε, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων…πάντως εγώ στα τυφλά περπατάω και πολλά δεν ξέρω ούτε και να βοηθήσω άλλον, ξέχασα πως τάκανα γιατί ήταν…τυχαία!
    χαχαχααα!
    φιλιά!

  24. @ Artanis
    Καλό μήνα καλή μου.

    @ anepidoti
    Καλά, μη νομίζεις.
    Και εγώ αυτά τα λίγα, που κάνω, μετά τα ξεχνάω και δε θυμάμαι να τα επαναλάβω.
    Αλλά ευτυχώς, βλέπω ότι έχω συμπαράσταση. Είμστε πολλοί τελικά στο κλαμπ. χαχαχα

Σχολιάστε

