Αναυδη!

Τις τελευταίες μέρες, σκόνταφτα, με μια κάπως αυξημένη συχνότητα, πάνω στο όνομα Πετρούλα.  Στις διαδικτυακές μου βόλτες, στη δουλειά, πιάνοντας στον αέρα κουβέντες από συζητήσεις συναδέλφων, στο δρόμο, αρπάζοντας τυχαίες λέξεις από δω κι από κει.

Το γεγονός, με προβλημάτισε λίγο, καθώς το όνομα αυτό, θεωρώ ότι είναι μάλλον σπάνιο στην ελληνική επικράτεια, πλην της Αργολίδας, όπου απαντάται με μεγαλύτερη συχνότητα. Αναρωτήθηκα λοιπόν, μήπως εσχάτως σημειώθηκε κάποιο γενικευμένο κύμα φυγής –πιθανώς λόγω της οικονομικής κρίσης, -από την Αργολίδα προς την Αθήνα, μήπως αγρότισσαι Πετρούλαι, ήλθαν με τα τρακτέρια τους να διεκδικήσουν τα δίκια τους, αλλά καθώς (όπως μάλλον θα έχετε βαρεθεί να ακούτε) είμαι αρκετά πιεσμένη χρονικά, δεν διερεύνησα το θέμα περαιτέρω, θάβοντάς το στις εσχατιές του εγκεφάλου μου.

Ξαφνικά, όμως, χθες το απογευματάκι, εκεί, που καθόμουνα με τα παιδιά μου και συζητάγαμε, για το πώς πέρασαν τη μέρα τους, ειπώθηκε το όνομα ενός συμμαθητή τους  «ο Πέτρος…».

ΩΠ! κάνω το συνειρμό μου και ρωτάω :

«Ρε σεις, ξέρετε  τι παίζει με κάποια Πετρούλα;»

Η ανταπόκριση υπήρξε άμεση :

Ο γιός μου, ο οποίος είναι ένα άτομο λιγομίλητο, βαρύ, εσωστρεφές, καθόλου εκδηλωτικό, χωρίς εξάρσεις, φωνές κ.λπ.- καταλάβατε τώρα- σηκώθηκε όρθιος φωνάζοντας :

«Έλεος ρε μάμυ!  ΔΕ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑ; Πόσο άκυρη μπορεί να είσαι πια;»

Λούφαξα στη γωνιά μου, εγώ η άκυρη. Ενοχές και τύψεις με πλημμύρισαν.

«Να δεις» , σκέφτηκα, «που θα είναι κάποιο άτομο από τη λίστα του ΣΚΑΙ για τους Μεγάλους Ελληνες κι εγώ δεν έχω πάρει χαμπάρι».

Ταυτόχρονα η κορούλα μου, που είναι πάντα μέσα σε όλα, (δεν υπάρχει περίπτωση να της κάνεις ερώτηση για καλλιτεχνικό, κοσμικό ή τηλεοπτικό θέμα  και να μη σου δώσει πάραυτα απολύτως ορθή, ψαγμένη  και εμπεριστατωμένη απάντηση) σηκώνεται όρθια και με έναν – ακισμό να το πώ; – νάζι να το πώ; (τέλος-  αυτό το παιδί, δεν είναι δικό μου- με άλλη το ‘χει κάνει ο πατέρας της- πρέπει να θυμηθώ να κάνω τεστ DNA), μια χαριτωμενιά τέλος πάντων, που ξεχείλιζε από μανίκια κι από μπατζάκια, μου λέει :

«Είμαι η Πετρούλα και μόλις τελείωσα.»

Συνεχίζω να κυττάω σαν ηλίθια, απογοητεύοντας για μια ακόμη φορά τα παιδιά μου,  για τη μάννα, που έχουνε.   Και αυτά τα καημένα, παίρνοντας το απόφαση,  ένα κάτι σαν –αυτή-μας-έδωσε-ο Θεός-τι-να-κάνουμε-τώρα; «Καλά, καλά» μου λένε συγκαταβατικά «πήγαινε τώρα στα δικά σου και θα σε φωνάξουμε να σου δείξουμε.»

Πήγα η φτωχή στα δικά μου, με ένα απίστευτο κόμπλεξ κατωτερότητος, ως άνθρωπος ιδιώτης, που έλεγα παρακάτω, ως άνθρωπος, που δε συμμετέχει στα κοινά, ως άνθρωπος, που όλοι ξέρουν ένα μυστικό και δεν του το λένε, ως ένα πράγμα τέλος πάντων –όλοι-αντάμα -κι -ο -ψωριάρης –χώρια,  πήγα λοιπόν η φτωχή στα δικά μου (ξέρετε αυτά τα ξεπερασμένα- τα άκυρα-  βιβλία, μουσική κ.λπ) και προσπαθούσα να πνίξω το καημό για την άγνοιά μου.

Και, κάποια στιγμή, με φωνάζουν τα παιδιά μου:

«Ελα, έλα τώρα.»

Και μου βάζουν στο STAR το δελτίο καιρού.

Και μένω άναυδη η γυναίκα.

…..

…..

texnh3333

Σιγά μη κάνω και σχόλιο.

texnh332

Σιγά μη βάλω και σύνδεσμο.

Βολευτείτε με λίγο ΑΡΚΑ.

27 Σχόλια to “Αναυδη!”

  1. Μια χαρά τον βρήκα τον Αρκά. Για τα υπόλοιπα έχω να πω. πως κι εγώ συχνά-πυκνά νιώθω σαν εξωγήινη. Δεν είσαι μόνη. Καλησπέρα.

  2. ΑΑΑ! Όλα και όλα! Εγώ ενημερώνομαι και έχει και τη πλάκα της η Πετρούλα!
    Καλή νύχτα και ετοιμάσου για βροχή από τη Σαχάρα!

  3. αμα δεν υπήρχαν τα μπλόγκ …δεν θα την ήξερα..όχι δηλαδή τώρα που την έμαθα έγινε και κάτι…

  4. Φυσικό επακολουθώ είναι να σε βγάζουν άκυρη. Αφού χάνεις τον καιρό (σου) με βιβλία και μουσικές .

    Καλό βράδυ.

  5. Kαλά δεν ήξερες τη Πετρούλα? Εμένα μου τη πληροφόρησαν απ την πρώτη μέρα μετάδοσης με επαινετικά σχόλια του υιού και απαξιωτικά της ζηλιάρας κόρης! Να δείς που σε λίγο θα έρθει το αντίστοιχο δελτίο καιρού μιας ρωσίδας η οποία ανάλογα με το τι καιρό θα κάνει αφαιρεί κι ένα ρούχο!!

    Ειμαι η Αδαμαντια και μολις τελειωσα.

  6. kaλημέρα , τρόμαξα να μπω στο κλίμα …
    ποια Πετρούλα?????????
    Υπάρχουν και χειρότερα φιλενάδα!!!
    φιλιά καρυστινά

  7. την ζηλεύετε όλες… χαχαχαχαα. δες, μόνο το γυναικείο κοινό ανταποκρίθηκε στα καλέσματα του αρκά, οι υπόλοιποι..μούγκα!
    φιλιά και να προσέχεις τους αέρηδες της πετρούλας!!!!
    ;)

  8. Εντάξει, τώρα κατάλαβα… ευχαριστώ για την ενημέρωση.

    (6 μήνες έχω να δώ τηλεόραση… οπότε η Πετρούλα ήτο άγνωστη λέξη…)

    Καλημέρα σας και μη χειρότερα…

  9. Φύσα αεράκι φύσα με,
    μη χαμηλώνεις ίσα με…
    Καλημέρα!

  10. …χαχαχχαααα…σιγά μη χρειαζόμασταν και σύνδεσμο… τον καιρούλι τον βλέπουμε μόνο από την Πετρούλα!
    χιχιχιχιχιιιι!

  11. …και γω αγαπητη αργησα πολυ να την μαθω και να την δω…..μετα ηταν δυσκολο να την ξεχασω γιατι ακομα θυμαμαι το γελιο που ριξα…Νομιζα οτι η κοπελα ειναι καθυστερημενη κι οτι καποιος κανει καποιου ειδους πλακα κι οτι το δελτιο καιρου που εκφωνει ειναι ακυρο και ατοπο…Με διαβεβαιωσαν οτι ειναι κανονικοτατη παρουσιαστρια και οντως λεει τον καιρο…Επαψα να γελαω.

  12. Πετρούλα rulez!

    (να ρωτήσετε τα παιδιά σας τι σημαίνει αυτό)

  13. Αχ βρε Houlk! η λύση για να είσαι μέσα στα πράγματα είναι να βλέπεις το Δελτίο Ειδήσεων (τι???? χα χα χα χα!) του Star. Πάω και στοίχημα: δες επί τρεις συναπτές ημέρες STAR ειδήσεις και μετά μπορείς να δεις τα μάτια των παιδιών σου να δακρύζουν και τα στήθη τους να φουσκώνουν από περηφάνεια: «She is OUR mother!».
    Σνιφ συγκινήθηκα με τη σκηνή.

  14. Πειράζει που δεν καταλαβαίνω;;;;;;;; Μαμαααααά γιατί εξαφανίζονται όλοι κάθε βράδυ στις 20:55;;;;;; Πόσο άκυρη είμαι;;;;;;
    Earth to bafana… Earth to bafana…

  15. Ki egw tin eida molis xtes…Ti decadence, OMG!!!
    Speechless, pou lene kai sto xwrio mou!!!
    Xa,xa,xa,xa,xa,xa,xa!!!

  16. Μα πως γίνεται κάτι τόσο φτηνό και γελοίο να έχει τόση απήχηση ;;; Α ξέχασα … ζούμε στην Ελλάδα. Είναι για πολύ ξύλο … όχι η Πετρούλα …. Αλλά αυτοί που τη προσλάβανε …. Και πιο πολύ απ’ όλους … οι λιγούρηδες που κάθονται και τη βλέπουν … Τη πρώτη φορά έχει πλάκα. Άντε και τη δεύτερη…. Μετά από 5 φορές .. πρέπει απλά να παραδεχτείς ότι είσαι μαλάκας . Καλό σκ.. πρώτη φορά εδώ… θα ξανάρθω.

  17. Είδες, καλή μου φίλη, πώς τα καταφέρνουν όλα τα ανεγκέφαλα να συζητιούνται;

    Πάω να φέρω μια γύρα στην κατσαρόλα ….τα κουμκουάτια μου

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  18. @ aikaterinitempeli
    Χαίρομαι, που δεν είμαι μόνη.
    Καλό μας ΣΚ.

    @ Σοφία
    Οτι έχει τη πλάκα της, την έχει.
    Καλό Σαββατοκύριακο, Σοφάκι.

  19. @ tougo
    Είδες λοιπόν, πόσο συμβάλλουν τα μπλογκ στην ενημέρωση;
    Λέμε τώρα…
    Καλώς ήρθες στα μέρη μας.
    Ελπίζω να τα λέμε, τώρα, που θα είσαι και πολίτης.

    @ Στεριανή Ζάλη
    Οπως τό΄πες. Με βγάζουν άκυρη.
    (Η μικρή το τραγουδάει κιόλας.
    Σςςςςςςς, μη μας ακούσουν)

  20. @ adamantia
    Λες μετά τη Πετρούλα να δούμε κι άλλες αλλαγές στη

    μετεωρολογική μας ενημέρωση;
    Λες, τελικά,η επανάσταση να έρθει απ΄ το κακό μας το

    καιρό;

    @ venceremos
    Και συ μια απ΄ τα ίδια;
    Φιλιά.

  21. @ anepidoti
    Ομολογώ!
    Ζηλεύω, ζηλεύω,
    τα νάζια, που κοιτάω και χαζεύω!

    @ masterpcm
    Είστε κι άλλοι λοιπόν, που δε βλέπετε τηλεόραση;
    Θεέ μου, τι ανακούφιση!

  22. @ Καημός
    «Φύσα Νοτιά μου και συννέφιασε,ρίξε των αστεριών τη σκόνη.
    Μπορεί η ζωή να μας ξεγέλασε μα δε μας γέρασε ακόμη.»
    (αφιερωμένο εξαιρετικά…)

    @ manetarius
    Ενημερωμένο σε βρίσκω, τρελλομανιταρο.
    Μέσα σ΄ όλα πάντα, ε;
    Φιλάκια.

  23. @ exofthalmi
    Ελάτε, τώρα. Πρέπει να της χρωστάμε χάρη, που μας κάνει

    και γελάμε.
    Διότι, ως γνωστόν, το γέλιο κάνει καλό στην υγεία.
    Τα…βαρομετρικά πάλι, δεν ξέρω.

    @ spy
    Τα ρώτησα και μου εξήγησαν:
    «Είναι τούμπανο!»

  24. @ wilma
    Kαλή μου, τον τελευταίο καιρό κάνω απέλπιδες προσπάθειες
    να είμαι ΕΞΩ από τα πράγματα. Εστω κι αν τα παιδιά μου με
    βγάζουν άκυρη.
    Εσύ συνέχισε τη καλή δουλειά, με τα μαθήματα, να έχω κάτι
    καλό να ασχολούμαι, την ώρα, που όλοι (;) ασχολούνται με
    τη πετρούλα.
    Φιλάκιααααααααααααααααα.

    @bafana
    Καλώς ήρθες στα μέρη μας.
    Χαίρομαι, που σιγά σιγά μαζευόμαστε πολλοί… άκυροι εδώ
    μέσα.

  25. @ Αrtanis
    Mέχρι εσάς έφτασε η χάρη της;
    Α! ρε Πετρούλα ιντερνάσιοναλ!!!

    @metallagmenos
    Αντέχουν, πάνω από 5 φορές λές ε;
    Καλως ώρισες.Θα τα λέμε.

    @ glarenia
    Μωρέ γι΄ αυτό κι εγώ ασχολούμαι με Αρθούρους και Μεγαλέξαντρους. Κι αστους να λένε…
    Φιλιά.

  26. Καλή είναι η Πετρούλα ως μετεωρολόγα, αλλά δεν φτάνει εκείνη την συνάδελφό της (δεν θυμάμαι σε ποιό ξένο κανάλι) που καθώς προχωρούσε στις αναγγελίες των υψηλών θερμοκρασιών πέταγε κι από ένα ρουχαλάκι, ώσπου έμενε με το φυσικό της …γουνάκι! Αυτή μάλιστα. Να την παρακολουθήσω. Αυτήν εδώ γιατί; Επειδή «μόλις τελειώνει» στα μουγκά; Ν’ ακούγαμε τουλάχιστον κανά «αχ βαχ» , κανά «τι μου κάνεις Νοτιά μου!», κανά «πιο βαθειά το βαρομετρικό σου» μάλιστα…

  27. Αργησα… αλλά… θα κάνω το πιο θανατηφόρο σχόλιο….
    Ξέρεις καλή μου Πράσινη…. τι μισθό παίρνει η Πετρούλα????
    Χαχαχαχαχαχαχα ελπίζω να κάθεσαι…..
    5.000ευρώ… τον μήνα….
    και έχει συμβόλαιο… για 5 χρόνια!!!!
    Ναι!!!!!!!
    Οπότε…. ξανασκέψου… τον προσανατολισμό… της κόρης σου…
    και αν στα γονίδια… υπάρχει το νάζι… μην το αφήνεις ανεκμετάλλευτο…
    Γιατί…. σε μας που δεν υπήρχε…. στραβώσαμε τα μάτια μας…. στο διάβασμα… και… τέτοιο μισθό…δεν θα δούμε ποτε….
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
    5.000ευρώ… για… μισή ώρα δουλεια!!!!!!!!

    Είμαι η ακανόνιστη… και…τελείωσα….
    (αρχιτεκτονική.. γαμώ το…)

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Σχολιάστε

