Προβλήματα…

Λόγω διαφόρων προσωπικών, οικογενειακών και επαγγελματικών προβλημάτων (ενός κακού μύρια έπονται…) για ένα διάστημα -ελπίζω σχετικά μικρό- θα απέχω από διαδικτυακές δραστηριότητες.

Πάντως, συνεχίζω να ελπίζω…

…………………………………………

…………………………………………

…………………………………………

και εύχομαι να ξαναβρώ τη παρέα σας γρήγορα…

Φιλάκια σε όλους.

26 Σχόλια to “Προβλήματα…”

  1. Σου εύχομαι όλα να λυθούν γρήγορα και καλά.
    καλή Κυριακή και καλή βδομάδα.

  2. Εδώ θα είμαστε :)
    Μην ανησυχείτε.

    Ο καθένας χρειάζεται που και που το χρόνο του και το διάλλειμά του.
    (αν και θα μας λείψετε)…

    (να με συγχωρείτε για το αποπάνω, το έγραψα με λάθος λογαριασμό εκ παραδρομής, αν θέλετε το σβήνετε…)

  3. Εύχομαι τα προβλήματα βρουν την καλύτερη δυνατή λύση και να είσαι σύντομα κοντά μας.
    Καλό βράδυ.

  4. Μακάρι να πάνε όλα όπως επιθυμείτε, θα μου λείψετε, θα σας περιμένω κι εγώ όμως.

    Καλή σας συνέχεια, καλή επιστροφή.

  5. Εύχομαι να απεγκλωβιστείς σύντομα και να γυρίσεις χαρουμενη στην παρέα μας.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  6. καλά είναι δυνατόν να μην μας ξαναβρείτε; εδώ θα είμαστε.

    που να πάμε άλλωστε..

    καλή δύναμη

  7. Θα περιμένουμε υπομονετικά…Εσύ να έισαι καλά…Φιλιά πολλά…

  8. Καλημέρα! Εύχομαι να λυθούν όλα τα προβλήματα σύντομα και να είσαι και πάλι ελεύθερη και ορεξάτη για …μπλογκοπαρέες!

  9. Θα πανε ολα καλα!
    Σε φιλω

  10. Κουράγιο, πάντα μια φάση γκαντεμιάς και προβλημάτων ακολουθείται από καλύτερες μέρες. Σε αυτές προσβλέπουμε όλοι άλλωστε…

  11. ευχες για οτι καλυτερο!

  12. Θα είμαστε εδώ (μάλλον δηλαδή) και θα σε περιμένουμεε!
    Εύχομαι όλα να σου πάνε καλαααααά!

    (άλλωστε το διάλλειμα ήταν το αγαπημενο μου μάθημα στο σχολείο και σε καταλαβαίνω!)

  13. Εύχομαι όλα να πάνε καλά … και να είσαι σύντομα μαζί μας !!!

  14. kalo sou kouragio!!!
    ola ta kaka… 8a fygoune mwre

  15. Εγώ κρατάω ότι συνεχίζεις να ελπίζεις. Αυτό νομίζω είναι και το πιο σημαντικό.

    Φυσικά και θα τα ξαναπούμε. Όταν όλα περάσουν…

  16. Αυτά τα προβλήματα , να μην τελειώνουν …
    ενα πράγμα απίστευτο δηλαδη..
    Αντε και πέρασαν…ώσπου να πεις «δόξα σοι ο Θεός, Παναγία βόηθα..
    φιλιά καρυστινά

  17. Πέρασα για μια καλησπέρα και τις καλύτερες ευχές μου

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  18. Χουλκ μου έχω κάτι για σένα, πέρνα να δεις αν μπορείς…Φιλιά…

  19. Άσχετο:

    Στο Blog μου ανέβασα πρόταση για ένα παιχνίδι που ίσως σας ενδιαφέρει. Ανοιχτό για συμμετοχή σε όλους κι όλες.

  20. Χουλκ μου, καλά να περάσεις, καλό Πάσχα να έχουμε…Φιλιά πολλά απο ΝΖ…

  21. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΓΕΊΑ ΚΑΙ ΧΑΡΆ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  22. Ελπίζω να μην την κάνεις για πολύ καιρό. Σε περιμένω.

  23. Aν διαβάζεις ακόμα το μπλόγκ, ελπίζω να είστε όλα καλά βρε παιδί μου!

  24. Μα τι συμβαίνει ? Είμαι απολύτως βέβαιος ότι είδα την επιστροφή του Χούλκ στα σχόλια της elf ! Λάθος έκανα ?

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

  25. Μας λείπεις αγαπητή Χουλκ, μας λείπεις πολύ.

    Ειλικρινά υμέτερος,

    Ιρλανδός

Σχολιάστε

