Ερμηνείες…

Αυτό που μας αναστατώνει δεν είναι τα πράγματα,dali-sphere

αλλά η ερμηνεία μας για τα πράγματα.

(Παρηγοριά στον άρρωστο;;;;;)

12 Σχόλια to “Ερμηνείες…”

  1. Είναι η αλήθεια…..
    (κατά την ερμηνεία μου βέβαια!!!!)
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Προτιμώ όμως να ζω στην υποκειμενική αλήθεια-ερμηνεια… παρά στην «αντικειμενική» που ερμηνεύουν άλλα υποκείμενα….

    (κατά τα άλλα… πολύ μισάνθρωπος και σκληρός αυτός ο Σοπενχάουερ… πως σου αρέσει βρε φιλενάδα???)

  2. Ο κάθε ένας έχει διαφορετική θεώρηση της ζωής…Στα δύσκολα φαίνονται οι χαρακτήρες…
    Καλημέρα απο ΝΖ, καλωσόρισες…

  3. Επικουρική σταθερά σε βρίσκω!
    Και δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να προσθέσει κάτι περισσότερο ή ορθότερο σε αυτό!

  4. φτάνει που ξαναγράφεις, που ερμηνεύεις, που σου λέω καλημέρα λίγο γνωστή και πολύ άγνωστή μου χουλκ!
    σε φιλώ και συνέχισε σε παρακαλώ τις ερμηνείες που ξέρεις,αγνοώντας τον «τρόμο» που προκαλούν τα γεγονότα…
    σε σκέπτομαι.

  5. @akanonisti
    Ο Σοπενχάουερ δε μου αρέσει καθόλου.
    Απλώς η συγκεκριμένη ρήση, μου έκατσε, καθώς ταιριάζει με τη ψυχολογική μου κατάσταση, αυτή τη περίοδο.

    @artanis
    Πράγματι, ο καθένας και ο μικρόκοσμός του…
    Καλώς σε βρήκα πάλι…

    @ Subtitle (aka Kahmos)
    Καλά τώρα, τα έχουμε πει εμείς για τον Επίκουρο.
    Εσύ, όμως με μπερδεύεις : Επαναστάτης, Καημός, Υπότιτλος, σταθεροποιήσου κάπου, λιγότερο ή περισσότερο…
    (Χωρίς πλάκα τώρα, γλύκα η νέα σου εγκατάσταση, θα περάσω ξανά με την ησυχία μου)

    @ anepidoti
    Aυτό προσπαθώ καλή μου, να ερμηνεύω προσπερνώντας τους φόβους…
    Χάρηκα, που τα ξαναλέμε…

  6. Αναρωτιέμαι όμως κατά πόσο είναι εύκολο να αλλάξει η ερμηνεία μας για τα πράγματα. Φαντάζομαι δηλαδή ότι το αισιόδοξο του μηνύματος στηρίζεται στο ότι αναστατωνόμαστε από την υποκειμενική μας θεώρηση των πραγμάτων. Αλλά πόσο εύκολο είναι να αλλάξει η υποκειμενική θεώρηση; Ακόμη κι όταν τρως χαστούκια όπως αυτό που βιώνεις με τόσο θάρρος αγαπημένη άγνωστη φίλη μου, παύεις να είσαι εσύ; μπορεί κάποια πράγματα ή ιδέες να αμβλύνονται, κι άλλες ίσως γίνουν πιο έντονες, αλλά μπορείς να αλλάξεις καθολικά τη houlk? τόσο ώστε να ερμηνεύεις τελείως διαφορετικά; Δεν ξέρω. Και νομίζω ότι δεν χρειάζεσαι το δεκανίκι της ερμηνείας. Όπως κι αν είναι τα πράγματα, δίνεις έναν τρομακτικό αγώνα. και δικαιούσαι να περάσεις όλη τη συναισθηματική κλίμακα, με τη χαρά τη λύπη, την αδιαφορία, το φόβο, τον πανικό, την οργή, την ελπίδα. Και μετά θα βγεις νικήτρια.

  7. δεν υπάρχει μια ερμηνεία για τα πράγματα. ο καθένας δίνει όποια του ταιριάζει, τον βολεύει, τον παρηγορεί (και ενίοτε όποια θεωρεί σωστή..). οπότε ερμηνεύστε τα όπως τα θέλετε!

    (να είστε σίγουρη ότι καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που μου είπατε..)

  8. Ας αρκεστούμε τότε στις ερμηνείες που μας κάνουν να χαμογελάσουμε.

    :)

  9. Ααααα… δε θέλω ερμηνίες!
    :)))

    φιλιά πολλά!!!!!

  10. Καλησπέρα (ανερμήνευτη, αλλά καθόλου αινιγματική).

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

  11. @ wilma
    Καλή μου wilma, Καθολικά όχι, δε μπορούμε να αλλάξουμε. Ομως, περνώντας όλη τη συναισθηματική κλίμακα, που περιγράφεις,προσπαθώ να δω τη περιπέτειά μου, και με ένα άλλο μάτι, όχι γιατί ψάχνω για δεκανίκια αλλά γιατί προσπαθώ να ανακαλύψω,μέσα από μια -αντικειμενικά- δύσκολη κατάσταση, τις πιο κρυφές πτυχές του εαυτού μου. Και αν το κατορθώσω, θα το θεωρήσω και αυτό μια νίκη.
    Να ξέρεις, πάντως, ότι τα λόγια σου μου δίνουν πολύ χαρά και κουράγιο.
    Φιλιά

    @ αποτέτοιος
    Σωστός.
    (Αλήθεια, χαίρομαι πολύ, που με καταλαβαίνετε…)

    @ masterpcm
    Mα εκεί ακριβώς είναι το θέμα : να έχεις τη δύναμη να ερμηνεύεις, χαμογελώντας…

  12. @ manetarius
    και το φαινόμενο » ο Ψινάκης στη Βουλή» θα το αφήσουμε ανερμήνευτο; Ααααααααα… δε γίνεται…

    @ irlandos
    Καλησπέρα, καλέ μου φίλε.
    ;)

Σχολιάστε

