MOOR-E

Οσο περνάει ο καιρός, όλο και περισσότερο φέρνω στη Demi Moore.

……………………………………………………….

………………………………………………………..

moore7

Μμμμ…………όχι ακριβώς έτσι…

………………………………………………………..

………………………………………………………..

……………………………………………………….

DEMI-MOORE-046

Ούτε και έτσι…

……………………………………………………….

……………………………………………………….

……………………………………………………….

………………………………………………………

demimoore

Ναι, περίπου. Κάπως έτσι…………….

………………………………………………..

………………………………………………..

………………………………………………..

moore1

A! μπράβο!

Τώρα το πετύχαμε ακριβώς.

……………………………………

……………………………………

Ο,τι πρέπει για να πουλάω Μούρ-η, δε νομίζετε;;;

14 Σχόλια to “MOOR-E”

  1. Την Μουρ δεν την πολυσυμπαθώ…
    Ομως.. η Sinead O’Connor ήταν ίνδαλμα μου…και ήθελα να κουρέψω έτσι τα μαλλιά μου…..

    Οπότε σου χαρίζω ένα λατρεμένο τραγουδάκι της…..

    Υ.Γ. Γερά στα γερά!!!! έλεγε ο πατέρας μου… όποτε ζοριζόμασταν….

    Φιλιά!!!!

  2. Τρίχες houlk μου, τρίχες! Τίποτα περισσότερο!

  3. Υπομονή, κι όλα θα πάνε καλά :)
    Σε φιλώ, κράτα γερά!!!

  4. Αν το σκεφτείς λίγο περισσότερο, θα δεις ότι αυτό δεν είναι και τόσο κακό. Πολύ χειρότερο θα ήταν να γίνεσαι σαν τον Dudley Moore …
    ;)

    Μαζί με τους αποπάνω, θα συμφωνήσω:

    Γερά «G.I. Jane» !!

    Φιλικά,

    Ιρλανδός

  5. λοιπόν φέτος φοράμε καπέλα! βρες ωραία μαλακά σε αντρικό στυλ ξεσήκωσε και καμια πληροφορία από εδώ: http://www.thefirst.gr/displayITM1.asp?ITMID=415
    και βγες να κάνεις statement.

    Και σκουφάκια αγαπημένη! σε συνδυασμό με ωραία χοντρά φουλάρια θα σου φτιάξουν το κέφι.

  6. Στους άντρες κάποτε ήταν η δύναμη στα μαλλιά τους (Σαμψών).
    Στους ανθρώπους, η δύναμη βρίσκεται στην ψυχή τους και εκείνη μόνο χρειάζεται για να τα βγάλει κανείς πέρα… οπότε μια αλλαγή στο look σας δεν βλάπτει σε τίποτα.
    Άλλωστε όπως σωστά προαναφέρθηκε ποιός ασχολείται με τρίχες;
    Υπομονή, ελπίδα και θέληση ευτυχώς δεν κουρεύονται..

    Να είστε το συντομότερο δυνατό γερή και ευτυχής σας εύχομαι με όλη μου την καρδιά κι ας μην σας γνωρίζω.

    Καλό Σαββατοκύριακο

  7. @ akanonisti
    Λατρεμένη η Sinead O’Connor.
    Τι μου θπυμισες πάλι…
    Φιλιά

    @ Kαημός
    Μην ανησυχείς, Καημέ μου.
    Ποτέ μου δε συνήθιζα να ασχολούμαι με τρίχες.

  8. @ Artanis
    Πολλά, πολλά φιλιά.

    @ irlandos
    Μα … φέρνω και στον Dudley Moore !
    Στο ύψος!
    Κορμάρα κι εγώ σαν κι αυτόν.
    Πολλά φιλιά, Ιρλανδέ μου.

  9. @ wilma
    Mην ανησυχείς, καλή μου.
    Εχω κάνει ήδη τις προμήθειές μου.
    Σκουφάκια, τουρμπάνια, μαντίλια και προπαντός καπέλλα
    όλων των ειδών. Πλακώνομαι με τη κόρη μου, ποιά θα τα
    πρωτοφορέσει.
    Αφού λέω, να κάνω και καμιά περαντζάδα από το Ασκοτ!!!

    @ masterpcm
    Ευχαριστώ για τις ευχές.
    Το παλεύω με όλη μου τη δυναμη, να είστε σίγουρος.
    Καλή Κυριακή.

  10. Καλά!!!! Δεν το συζητώ οτι πριν κανα μήνα πήγα στο κομμωτήριο και της είπα να μου τα κάνει έτσι… είναι λίγο πουριτανή όμως και δεν δέχτηκε να μου τα κάνει έτσι!
    Την επόμενη φορά θα πάω σε μπαρμπέρη!
    Συμφωνώ με Ακανόνιστη! Η Σίνιντ είναι μεγάλη μορφή και για να σου πω και την αλήθεια δεν την έχω δει ποτέ με μαλλί και πιστεύω πως δεν θα μ’ αρέσει κιόλας!
    Επίσης, τσέκαρα το site της Wilma…και θα πάω κι εγώ για καπέλα… Πάμε μαζίιιιι!!!!

    Φιλιά πολλά!

    υ.γ. και δεν θέλω αηδίες… θα σου στείλω τον θείο μου να δεις οτι υπάρχουν και χειρότερα! :Ρ

  11. Αλκιβιάδης Νικηράτου Αλωπεκήθεν Says:

    Ρε Χουκλάρα…. Κουκλάρα!!! σώματι μα κυρίως ψυχήι (υποδιαστολή)… στο διάβολο οι τρίχες όταν υπάρχουν τριχιές μεσα στην ψυχή Σου, ατσάλινες, δυνατές μα κυρίως ολόχρυσες, που σε κρατούν γερά στην Γή, με ολόκληρα τα πέλματά σου να την τραντάζουν.
    και ο χρυσός δεν σκουριλαζει με τίποτα.

    Βρήκα μηχάνημα (ενα λάπτοπ-καλά το λέω ρε Άγγελε;;;) των παιδιών και θέλησα να σου γράψω… αν και τα είπαμε από κοντά, γιατί είσαι Μεγάλη Φίλη και Μεγάλη Καρδιά… πάντα σε θαυμάζω και πάντα να ξέρεις σε έχω για οδηγό μου!
    Έχεις πολλά φιλιά από την Μεγάλη Μητέρα (όπως την αποκαλώ) την Ταυροζυγό που με συντροφεύει στην τρέλλα μου.

    Θέλω να γράψω κι άλλα… είναι μεσημέρι Δευτέρας (την έκανα πάλι…δεν τους αντέχω) αλλά δεν με αφήνει ο Άγγελος… στρηφογυρίζει σαν χρυσόμυγα, μουρμουρίζοντας.

    Μόλις έχω το δικό μου μηχάνημα. θα σου στείλω την Χούκλ που σου είπα.

    Χαίρε

  12. Mε τέτοιο χιούμορ και με τον τρόπο που σκέφτεστε, δεν έχετε τίποτα να φοβάστε. Δύναμη μόνο, θα ευχηθώ να έχετε. Καλό σας βράδυ.

  13. @ manetarius
    Προς θεού! Το μόνο, που μου έλειπε αυτή τη στιγμή είναι ένας Ιατρός Ψυχιατρικής και δη επίκουρος.
    Θα προτιμούσα ένα σκέτο Κούρο, αν σου περισσεύει.
    Φιλιά πολλά γλυκειά μου και όνειρα … ασκανδάλιστα !

    @ μπλαμπλα Αλωπεκήθεν (είναι πολύ μακρύ για να το γράφω όλο, η κουρασμένη γυναίκα!)
    Κατ΄ αρχάς πολλά φιλια και χαιρετίσματα, στη Ταυρίνα, που σας στηρίζει όλους εκεί μέσα.
    Κατά δεύτερον, πάρε μια μυγοσκοτώστρα να διώξεις το αγγελούδι (κάνε παιδιά να δεις καλό, σου λένε. Και γω τα ίδια αντιμετωπίζω. Πλακωνόμαστε ποιός θα πρωτοκάτσει στον υπολογιστή).
    Και κατά τρίτον, το τελευταίο το κρατάω σαν υπόσχεση (πρόσεξε καλά κακομοίρη μου!!!). Περιμένω τη Χούλκ μου!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια.
    Μόλις συνέλθω λίγο θα κυττάξω να ξαναπεράσω να τα πούμε.

    @ aikaterinitempeli
    Καλημέρα, Κατερίνα.
    Χαίρομαι κάθε φορά, που σε βλέπω.
    Ευχαριστώ για τις ευχές σου.

Σχολιάστε

