Ευχών συνέχεια…

Μια καινούργια χρονιά λοιπόν.
Aυτονόητες oι ευχές μου για όλους:

Υγεία,

αγάπη,

ευτυχία,

χαρά,

γέλιο.

Πέρα από τις ευχές αυτές, θέλω φέτος να δώσω από μια ευχή ξεχωριστά στον καθένα από σας, καθώς σας νοιώθω φίλους μου, κι ας μη σας ξέρω.

…………………………….

……………………………….

………………………………..

Στη φίλη μου την Ακανόνιστη εύχομαι να καπνίσει πολλά τσιγάρα μετά…
Και για καλή αρχή, αποφάσισα να της στείλω τον Αη Βασίλη αυτοπροσώπως με σάρκα και οστά…

(και τι σάρκα!!!…)

………………………………….

Στη Στεριανή ζάλη εύχομαι όλη τη καινούργια χρονιά να πετάει μέσα στα σύννεφα, μέσα στα παραμύθια…

………………………….
Στον MASTERPCM να βρίσκει περισσότερο χρόνο για να χαίρεται τα απλά, τα καθημερινά, «εκείνα που αξίζουν να υπάρχει κανείς.»
Και να κάνει όμορφα ταξίδια.

Αληθινά ή του μυαλού.

Από αυτά, που γεμίζουν τη ψυχή…

………………………………………

Στη Κατερίνα εύχομαι η καινούργια χρονιά να της φέρει πολλές πολλές νύχτες δώρων.

Νύχτες γαλανές, νύχτες του χαμόγελου, αλλά, πάντα, νύχτες δώρων.

…………………………

Στον spy θα ευχηθώ η κάθε μέρα της καινούργιας χρονιάς να λάμπει όσο και το χαμόγελο της κόρης του.
Και θα του χαρίσω αυτό :

(Βλέπετε κατέληξα ότι θα είναι πιο χρήσιμο από μια Ferrari ή από 8 Μολδαβές, καθώς θα βοηθάει να παραμένετε σε εγρήγορση ώστε να μας χαρίζετε ακόμα περισσότερες από τις υπέροχες δημιουργίες σας. )

………………………………

Στη γλυκειά μου wilma ΔΕΝ θα της ευχηθώ να μετακομίσει στο Vermont με τον αγαπημένο της και παιδιά-σκυλιά, γιατί τη θέλουμε εδώ. Μπορώ όμως να της ευχηθώ από τη καρδιά μου να συνεχίσει να φοράει μπλου-τζιν και να της πηγαίνει.
Τέλος, της εύχομαι φέτος να στρωθεί και να γράψει ένα παιδικό μυθιστόρημα.

………………………………….

Στον αποτέτοιο θα ευχηθώ να συνεχίσει όλη τη χρονιά να ονειροπολεί και να έχει πάντα τη δύναμη να μετουσιώνει την απογοήτευσή του σε έμπνευση.

………………………………….

Στον αγαπητό Ιρλανδό θα ευχηθώ αυτή τη χρονιά να παίξει πολύ σκάκι. Να του δοθεί η ευκαιρία να αναμετρηθεί με αντιπάλους άξιους, σε παρτίδες εφάμιλλες με την «παρτίδα της Όπερας».

………………………………….

Σε σένα, σούπερτίτσερ Σοφάκι εύχομαι από εδώ και πέρα κάθε μέρα να είναι ο ήλιος φωτεινός, να κρατάς ζωντανό το φώς, το μυαλό σου ήρεμο και τη ψυχή σου γαληνεμένη.
(Και μη σου ξαναπεράσει απ΄το νου να παρατήσεις το βλόγιν. Σε θέλουμε, να μας κάνεις να χαμογελάμε με το αστείρευτο χιούμορ σου.)

……………………………….

Στην Artanis , θα ευχηθώ φέτος να κατορθώσει, μετά τη Νεα Ζηλανδία, να ταξιδέψει και στα νησιά ΄Αραν.

…………………………….

Σε σένα καλή μου elf,  εύχομαι  να συνεχίσεις και φέτος να διατηρείς τις σταθερές στη ζωή σου.

Και ακόμα, να συνεχίσεις να απολαμβάνεις, όποτε σου δίνεται η ευκαιρία, την ιερή μοναξιά «της ενατένισης κι ουχί της απωλείας».

…………………………………

Στη Γλαρένια εύχομαι να απολαύσει 365 ανατολές και 365 ηλιοβασιλέματα.
Και να βρει χρόνο να παίξει τάβλι

…………………………………

Μικρό μου μανιταράκι, αν ήταν άλλη χρονιά θα σου έδινα κάποια γκουρμέ ευχή. Για φέτος,  θα σου ευχηθώ κάθε μέρα να κελαρύζει το γέλιο του μωρού σου.

(Ε! εντάξει, και μια φορά την εβδομάδα, να τρως μακαρονάδα!!!- για να μη ξεχνιόμαστε)

(Ηταν ό,τι πιο κοντινό μπόρεσα να βρώ σε μωρό-Τρότσκι ,

από άποψη χρώματος, εννοώ, μη παρεξηγηθούμε κιόλας…)

……………………………
Καλέ μου Καημέ , φίλε μου επαναστάτη (επιμένω!) εύχομαι όλο το 2010 να συνεχίσεις να βαδίζεις πάνω στο μονοπάτι για το Ιδανικό.
Σου εύχομαι ακόμα, σε πείσμα των καιρών, να απολαύσεις φέτος επιτέλους την ιεροτελεστία ενός Cohiba Robusto.

……………………………

Στην Anepidoti εύχομαι να συνεχίσει αδιάλειπτα να γράφει «για να βρει γιατρειά σ’ όλα όσα βασανίζουν την ψυχή και το μυαλό, να κολυμπήσει μέσα στην ΖΩΗ, μακριά από υστερίες και πρέπει.»

…………………………

Στην Cleareaching να έχει πάντα δίπλα της τον Αγγελό της, προστάτη, δάσκαλο και φίλο.

………………………….

Τέλος, μέσα από τη καρδιά μου να ευχηθώ σε όλους, αυτό που μου ευχήθηκε πέρισυ ο φίλος μου ο Καημός :

Είθε η καινούργια χρονιά να μη κρύβει κανένα “πρέπει”!!

Πολλά φιλιά σε όλους.

14 Σχόλια to “Ευχών συνέχεια…”

  1. Φοβερή δημιουργία έφτιαξες. Δεν μπορώ να σου περιγράψω πόσο φούσκωσε η καρδιά μου από το σχόλιο σου. Ελπίζω να γνωριστούμε κάπιοα στιγμή από κοντά.
    Με πολύ αγάπη,
    Καλό βράδυ και καλό αύριο

  2. Πόσο γλυκό ήταν αυτό που έκανες Xουλκ μου!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ και εύχομαι για όλους εμάς τους φίλους σου οι ευχές να βγούν αληθινές! Και όλες οι δικές μας ευχές για σένα να αποδειχθούνε …λίγες μπροστά σε αυτά που σου επιφυλασσει ο καινούργιος χρόνος!!!
    Δυό γλυκά φιλιά από μένα!

  3. Αχ τι ωραίο δώρο!!!!!!!!!!!
    Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Να είσαι καλά…..και με το καλό…να βρεθούμε… να ανταλλάξουμε απόψεις.. για γραμμώσεις!!!!!!!!!!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Υ.Γ. ΜΗ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙ…ΠΩς ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ…
    υΠΆΡΧΕΙ!!!…
    ΜΟΥ ΤΟΝ ΒΡΉΚΕ Η ΦΊΛΗ ΜΟΥ… ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΈΝΩΩΩ!!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα

    Φιλιάαααααααααααααα πολλλλλλλλλλλλλλαααααααααααα!!!!

  4. Την ωραιότερη ευχή μου έκανες. Για του τραγούδι τι να πω; Από τα πιο αγαπημένα μου.
    Σ’ ευχαριστώ πολύ. Κι εγώ σε νοιώθω φίλη μου. Είσαι από τους ανθρώπους που έχω ξεχωρίσει στην μπλογκογειτονιά.

    Καλή χρονιά σ’ εσένα και σε όλους τους ανθρώπους που αγαπάς.

  5. Τι όμορφη σκέψη.. Σ’ ευχαριστώ πολύ, houlk! Είναι απ’ τα δώρα που χάρηκα. Και το διάβασα αμέσως. Μην κοιτάς που ήρθα τώρα, με κθυστέρηση να σου γράψω…

    Με συγκίνησες. Και για μένα είσαι ξεχωριστή παρουσία εδώ μέσα. Και θέλω από καρδιάς να σου ευχηθώ να είσαι καλά! Να παίρνεις βαθιές ανάσες όταν το χρειάζεσαι και να συνεχίζεις. Να χαίρεσαι και να σε χαίρονται οι άνθρωποι που αγαπάς. γιατί δεν υπάρχει πιο ισχυρό κίνητρο, απ’ την αγάπη, για να πετύχουμε οτιδήποτε.

    Χρόνια πολλά σε σένα και στην οικογένεια σου. Καλή χρονιά!

    ΤΑ φιλιά μου έχεις.

  6. Απίστευτα έξυπνη και πρωτότυπη ανάρτηση.
    Είσαι υπέροχη!!!
    Μα πού ξεσκάλισες το …ταβλαδόρικο χόμπυ μου
    Σ’ ευχαριστώ ιδιαίτερα για τις υπέροχες ευχές και τον κόπο που έκανες να φτιάξεις την όλη ανάρτηση και να συμπεριλάβεις και εμένα

    Εύχομαι Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΣΕΝΑ αλλά και ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
    ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΓΑΛΗΝΗ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Χουλκ! Μου φτάνουν και άγγελοι σαν εσένα γύρω μου… Πολλές πολλές ευχές για πολλή πολλή αγάπη μέσα μας και γύρω μας!

  8. Είσαι πολύ γλυκιά αγαπητή Χουλκ – και οι ευχές σου τόσο καλοζυγισμένες και εύστοχες! Κατά τα άλλα, με κάλυψε η Sofia»thereturn»comments.
    Καλή χρονιά να έχεις και να είσαι γερή και δυνατή (υπερηρωίδα σωστή)!
    Φιλια
    Ιρλανδός

  9. Εύχομαι αγαπημένη houlk να είσαι γερή και δυνατή, να χαίρεσαι τα παιδιά σου και την οικογένειά σου. Να ξεχαστούν για πάντα όλοι οι αγώνες που έδωσες, αφήνοντάς σου μόνο τη χαρά του να βιώνεις την αγάπη κάθε μέρα.
    Με έχεις συγκινήσει τόσο πολύ με τις ευχές σου!
    (το τραγούδι που διάλεξες είναι το πρώτο κομμάτι που λάτρεψα -και συνεχίζω να λατρεύω- στις αρχές της εφηβείας μου και σημαίνει πάρα πολλά για μένα).
    Σε ευχαριστώ πολύ.

    ΥΓ. Κάτι έγραψα :) Τώρα περιμένω

  10. Ήρωά μου, σούπερ ήρωά μου, είναι οι πιο γλυκές, αληθινές και εύστοχες ευχές που πήρα φέτος! Οι σταθερές μου, ε; Και η ενατένιση, ειδικά αυτή…! Το τραγούδι, φυσικά, το λατρεύω!

    Εύχομαι, λοιπόν, κι εγώ φέτος να μη χρειαστεί ούτε για μια στιγμή να είσαι ήρωας! Τίποτα ηρωικό να μη βρεθείς στην ανάγκη να κάνεις. Να κυλήσουν όλα μαλακά και γλυκά, σχεδόν ρουτινιάρικα, χωρίς τίποτα μα τίποτα να σε ανησυχήσει! Και να υπάρχει αγάπη. Να δίνεις και να παίρνεις απέραντη αγάπη, Χουλκ μου! Να είσαι καλά!

    (Επίσης, ο αη βασίλης της ακανόνιστης, μήπως έχει αδελφό;;;;)

  11. Ευχαριστώ πολύύύύύύύύύύύύύύ!!!
    Το μωρό Τρότσκι, θα κάνει την εμφάνιση του το Σάββατο πρωί πρωί γιατί έχουμε και δουλειές μετά.. (κάθε Σάββατο πάμε σούπερ μάρκετ!)
    Σου ευχόμαστε (οικογενειακώς) να έχεις μια υπέροχη χρονιά, χρόνια πολλά και καλά και να είσαι υγειής, ευτυχισμένη και χαρούμενη πάντα!!!

    Σε φιλώ σταυρωτάάάάάά!!! :))))

  12. Σας ευχαριστώ… ΠΟΛΥ!!!!

    Να είστε πάντα καλά και η χρονιά που άρχισε να είναι η αρχή μιας καλύτερης και ευτυχισμένης ζωής κοντά στους ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπούν.

    Καλή Χρονιά γεμάτη υγεία!

  13. Εγώ η γαϊδούρα, άργησα πολύ να περάσω :(
    Αχ τί ωραία ευχή!!!!!!!!
    Χρόνια πολλά χουλκ μου, με υγεία, αγάπη και ευτυχία…
    Σε φιλώ, σε φιλώ σε φιλώ…
    Η κίτρινη τουλίπα με συγκίνησε….
    Ευχαριστωωωωωωωωωωωωω….

  14. καλημερούδια Χουλκ μου!!!
    Καλή βδομάδα και καλό μήνα να έχουμε…Φιλιά…..

Σχολιάστε

