Περι ασθενειών και των παρενεργειών τους

Είχα  ένα βουνό να σκαφαλώσω.

Δύσκολη  ανάβαση. Επίπονη.

Κουράστηκα στη πορεία. Ηρθα αντιμέτωπη με τους χειρότερους φόβους μου, λαχάνιασα, σκόνταψα, έπεσα ξανά και ξανά,  γδάρθηκα, πόνεσα, έκλαψα.

Έφτασα όμως στο τέλος

Όλα δείχνουν καλά αυτή τη στιγμή.

Για πόσο;

Θα δείξει…

Τι σημασία έχει άλλωστε; Το τώρα είναι που μετράει.

Tα υπόλοιπα  περισσεύουν…

(Και δε θέλω σχόλια για τις μουσικές επιλογές μου :

Ολο αυτό το διάστημα το τραγούδι που «επαιζε»  καθημερινά στο κεφάλι μου ήταν το :

Τώρα λοιπόν, μέχρι και Sakis θα ακούσω.)

Όλο αυτό το διάστημα …

Τι έκανα αλήθεια όλο αυτό το δάστημα;

Ας δούμε πρώτα τι ΔΕΝ έκανα :

Λοιπόν :

ΔΕΝ διάβασα. Τίποτε. Δεν άνοιξα βιβλίο, περιοδικό, κόμικ, μπλογκ.  Ήταν αδύνατο. Το μυαλό μου βρισκόταν σε μια κατάσταση λιωμένης πατάτας (κοινώς πουρέ) αρνούμενο να λάβει τη παραμικρή πληροφόρηση. Ακόμα και δυο σειρές γραπτού λόγου ήταν αδύνατο να τις κατανοήσω, όσες φορές και να τις διάβαζα.    Αυτός ήταν και ο κυριώτερος λόγος, που, σας επισκεπτόμουν πολύ σπάνια.

ΔΕΝ έγραφα  (γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε;). Όταν δε μπορείς να διαβάσεις δεν έχεις βέβαια την απαίτηση να το παίξεις … Καραγάτσης!

Ας πάμε τώρα στο τι έκανα.

ΠΡΩΤΟΝ : Άκουσα μουσική. Πολύ μουσική. Ακουσα χιλιάδες κομμάτια,  που ίσως και να είχα χρόνια να τα ακούσω.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ : Σαχλαμάρισα.  Ανακάλυψα αυτό και καθώς το κεφάλι μου είχε μείνει γουλί  έβγαλα το άχτι μου με κομμώσεις αλλά Γούπι Γκόλνμπεργκ, αλά Μαντόννα και (φυσικά) αλά Λέιντυ Γκάγκα. Τελείως γκαγκά κατάσταση σας λέω.

ΤΡΙΤΟΝ, ΤΕΤΑΡΤΟΝ, ΠΕΜΠΤΟΝ κ.λπ

Είδα τηλεόραση, είδα τηλεόραση,  είδα τηλεόραση.

Τελικά όταν είσαι μόνος στο σπίτι, με περιορισμένη κινητικότητα λόγω των παρενεργειών των φαρμάκων και με ένα μυαλό νιανιά, το μόνο που σου μένει είναι να βλέπεις τηλεόραση. Μια (δυνητικά) εξαιρετική συντροφιά,  ένα θαυμάσιο (θεωρητικά)  εργαλείο για να σου κάνει παρέα, να σε βοηθήσει να ξεχάσεις έστω και για λίγο το πόνο σου, τα βάσανά σου, οδηγώντας σε, ως γκουρού, στο νιρβάνα, μέσω της αποβλάκωσης που σου προσφέρει.

Μέχρι σήμερα τηλεόραση, σπανίως, πολύ σπανίως όμως παρακολουθούσα.

Και τώρα πια υπήρξε για μένα μια αποκάλυψη όλο αυτό το… πώς να το χαρακτηρίσω… θέαμα να το πώ; …ακρόαμα να το πώ;… κάπως αλλιώς να το πώ;

Αν υπήρχε τρόπος να μετρηθεί το αη-κιού μου ΠΧ και ΜΧ (προ και μετά χημειοθεραπείας) η διαφορά θα ήταν συντριπτική, είμαι σίγουρη. Τουλάχιστον 30 πόντοι κάτω μετά.

Και όχι : δεν έφταιγε η χημειοθεραπεία. Αλλά αυτή ανέλπιστη παρενέργεια της αρρώστειας μου : η τηλεόραση.

Και για να τα πάρω με τη σειρά :

Κατ΄ αρχάς έπηξαν τα ματάκια μου από τις ξανθές κόμες σε όλη τη γκάμα των αποχρώσεων, από το χρυσαφί έως το σχεδόν λευκό.

Πλατινέ, σαντρέ, χρυσαφί, σαμπανιζέ, και δεκάδες άλλες αποχρώσεις, παρήλαυναν καθημερινά μπρος στα έκπληκτα ματάκια μου και εγώ η εκ γενετής αλλά και εκ πεποιθήσεως καστανή, άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως τελικά και οι  εκπομπές γυρίζονται στη Σουηδία ή μπας και οι μετέχουσες ξανθόκομες έχουν κάποιο γονίδιο από τη χώρα αυτή.

Πώς όλα φτιάχνονται πιά στη Κίνα; Όλες οι συντελεστίνες (θηλ. του συνετελεστής) των τηλεοπτικών εκπομπών  θα φτιάχνονται φαίνεται στη Σουηδία..

Η θεματολογία…

Τζούλια, Σασα, Ελένη…

(προσοχή ε! πάντα ξανθές)

Α!  στη θεματολογία δε θα αναφερθώ, γιατί μάλλον, λόγω του καμμένου μυαλού μου, δεν ήμουν σε θέση να συλλάβω το ενδιαφέρον των θεμάτων.

Μετά τις ξανθές, το άλλο στο οποίο έπηξα ήταν οι … κατσαρόλες.

Κάθε (η σχεδόν κάθε) μέρα υπάρχει και μια εκπομπή στην οποία κάποιος μαγειρεύει είτε για το τηλεοπτικό κοινό είτε για  κάποιους άλλους και αυτοί οι κάποιοι άλλοι, αφού σαβουρώσουν κανονικότατα  τον κρίνουν, (δε φτάνει, που με τέτοια κρίση τρώνε  και τζάμπα, η κριτική τους μάρανε τους αχάριστους) είτε , κάποια κοπελιά διαλέγει κάποιον τύπο, ανάμεσα σε κάποιους που της έχουν κάνει το τραπέζι (τι τον κάνει μετά το τύπο δεν έχω καλοκαταλάβει-πάντως δε διαλέγει αυτόν, που έχει φτιάξει το νοστιμότερο φαϊ εκτός και αν όλως τυχαίως είναι και ψηλός με φέτες κοιλιακούς- οπότε ούτε αυτό το κατάλαβα προς τι δηλαδή το φαϊ; -αλλά είπαμε το μυαλό μου νιανιανιανια) είτε τέλος κάποιος άλλος ζόρικος τυπάς κάνει υποδείξεις ή φωνάζει  και τσακώνεται με άλλους μαγείρους μαγαζάτορες, κλπ

Και καλοί μου φίλοι, εδώ, οφείλω να σας ομολογήσω ότι ικανότητες γενικώς διαθέτω βεβαίως βεβαίως αλλά  η μαγειρική από τη μια και το και το μπάντζι τζάμπινγκ από την άλλη δεν είναι το φόρτε μου.

Σε πείσμα λοιπόν όλων αυτών των εκπομπών και των γουόναμπη σεφ ούτε και τώρα έμαθα να μαγειρεύω.  Λέξεις όπως πανάρω, σωτάρω, μαρινάρω  ή εκφράσεις τύπου τα μπανια της Μαρίας (μπαιν μαρί) … εξακολουθούν να παραμένουν εξωτικά άγνωστες για μένα.

Τo παράκανα στη γκρίνια όμως. Η αλήθεια είναι πώς αυτό το διάστημα η τηλεόραση με βοήθησε να λύσω ένα  σοβαρό μεταφυσικό μου προβληματισμό.

Μεχρι σήμερα και παρά τις αγωνιώδεις πνευματικές  αναζητήσεις μου , παρά τους εναγώνιους διαλογισμούς μου  δεν είχα κατορθώσει να καταλάβω γιατί ο καλός θεούλης μου έκοψε κάποιους πόντους από το ύψος, και μου τους πρόσθεσε σε… πλάτος.

Κι όμως, υπήρχε λόγος. Διότι, ως γνωστόν, τα πάντα εν Σοφία Εποίησε.

Ήταν για να μη γίνω μοντέλλο. Για να μη περάσω του Χριστού τα πάθη όπως αυτά τα καημένα κοριτσάκια, που τραβάνε τα πάνδεινα, αγκαλιά με φίδια, μασουλώντας ωμά κρέατα, πέφτοντας σε πισίνες, παρά το γεγονός ότι η ζωή τους κινδυνεύει από θανατηφόρες ωτίτιδες, και τόσα άλλα, ων ουκ έστι αριθμός.

Μαύρισε  το μάτι μου από τα μαρτύρια των …chosen ones (α! ναι τους το διευκρινίσανε αυτό : είναι πλάσματα ευλογημένα, καθώς,  όμορφαι ούσαι, δε χρειάζεται να σπουδάσουν για να βγάλουν λεφτά – έτσι μου λύθηκε και η άλλη μεταφυσική μου απορία : το γιατί σπούδασα : ήμουν πολύ κοντή για να κάνω κάτι άλλο, πραγματικά αξιόλογο!)

Τι να σας πώ. Σας έχω ενημερώσει νομίζω περί του ότι διαθέτω μια κορούλα πολύ χαριτωμένη και τσαχπινογαργαλιάρα και έλεγα και γω η φτωχή μάνα ότι αν και δε καταφέρει να σπουδάσει τίποτε ε! θα μπορούσε κάπου να παραστήσει τη γλάστρα. Μπά, μακριά από μας το ποτήριον τούτο. Όχι, κοριτσάκι μου, δε θα σε αφήσω να ταλαιπωρηθείς σε τέτοια σαδομαζοχιστικά επαγγέλματα. Χίλιες φορές να σε δω ταξιτζού ή μπετατζού.  Πιο εύκολο θα είναι.

Σπάραξε η καρδιά μου, σας λέω.

Και τώρα, μετά από όλα αυτά, προσπαθώ να επανενταχθώ.

Ψάχνω να βρω τη ταυτότητά μου, τη θέση μου  στη κοινωνία .

Γιατί, χωρίς ξανθό μαλλί, χωρίς δωδεκάποντο, χωρίς ένα ποτ-ο-φέ έστω είναι δύσκολα τα πράγματα.

Και είναι και κάτι ακόμα…

ντρέπομαι…

Ντρέπομαι πολύ….

αλλά σε σας θα το ομολογήσω…

Πλησιάστε….

Σσσσσσς, μη μας ακούσουν :

Καρφάκι δε μου κάηκε για το διαζύγιο της Μενεγάκη.

Και ερωτώ:

Πού πάω η γυναίκα ;

Πάμε Ντόλλυ…

…………………….

……………………

…………………….

Σας ψόφησα ε;

Σόρρυ, αλλά είχαν μαζευτεί πολλά.

18 Σχόλια to “Περι ασθενειών και των παρενεργειών τους”

  1. Καλώς την μαγκίτισσα μας!!!!!!!!!!!
    καλώς την κοριτσάρα μας!!!!!!!!!!
    Καλώς ήρθεςςςςςςςςςςςςςς βρεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!
    (φαίνεται πόσο ΄χαρηκα ή να βάλω και άλλα θαυμαστικά?)

    Ακουσα το τραγούδι του Παπακωνσταντίνου και δάκρυσα…. από χαρά όμως… που δεν μάσησες…..

    Γιατί είναι περιγραφικό το νικ σου…και δεν μασάνε οι πράσινοι υπερήρωες… ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!

    Ξέρω τι πέρασες με την τιβι…. το είχα πάθει και εγώ κάποτε…..
    αλλά… είμαι σίγουρη πως κάτι έμεινε από την μαγειρική τέχνη, έστω υποσυνείδητα… και μόλις δεχθεί την πρόταση ο Σάκηηηηηηηηηηηςςςςςςςςςς για μακαρόνια με κιμά… θα τον εκπλήξεις…με το πόσο τεχνίτρα είσαι…..

    Καλώς ήρθες λοιπόν ξανά και ξανά και ξανά……
    και κάνε τα κουμάντα σου… να μην μας ξαναφύγεις…..

    Μας έλειψες λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

    Φιλιάααααααααααααααααααααα
    Πολλλλλλλλλααααααααααααααααααααααααααα

  2. Γειά σου!! Πόσο χαίρομαι που έχεις κέφια! Επιτέλους! Μακάρι να μη χρειαστεί να ούτε να το σκεφτείς ξανά!!
    Έγραψα ένα δημοτικό τραγούδι για την Ελενίτσα και σκέφτομαι να γράψω και για την Τζούλια, που θα είναι κάπως έτσι…Τζούλια Τζούλια, από την πολύ την σκόνη, έγινες σαν παλιομπετούγια! Και τέτοια χαρούμενα…
    Εγώ να σου πω, το πρωί που κάνω δουλειές, την βάζω και γελάω με τις χαζομάρες, γιατί σκέφτομαι που σκέφτομαι από μέσα μου, αν τα ακούω και όλη την ώρα από έξω μου θα μου τη δώσει…
    Με το καλό να ξαναμπείς στον ρυθμόσου…
    Πολλά φιλιά!

  3. Σου έγραψα το ποιηματάκι στο πόστ…
    Καληνύχτα

  4. Εγώ ξέρω μόνο ότι είμαι πολύ χαρούμενος που διάβασα ανάρτησή σου! Και μάλιστα τέτοιου ύφους!!!
    Φιλιά!!!

  5. Τι καλά!
    Που είστε εδώ!!!

    :D :D :D

    Δε ξέρω τι να γράψω (ποιός; εγώ!) από τη χαρά μου!

    :) :) :)

    Σας εύχομαι να πάνε όλα καλά και μακάρι το μόνο πράγμα που θα ξαναψήσει το μυαλό σας να είναι τα πρωινάδικα και τα μασημεριανάδικα!!!

    (Είμαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ!!!)

  6. Εσύ θα ζήσεις πολλά χρόνια…
    Αν θέλεις με πιστεύεις, αλλά σήμερα όλη μέρα στο μυαλό μου σε είχα, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ.

    Μόλις τώρα βρίσκω χρόνο να σου πω πως ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ που ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ, ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ και θα τα λέμε.

    Εγώ παλι, τι να πω, που ελάχιστα βλέπω τηλεόραση αλλά αυτό το λίγο πάλι στα μαγειρέματα και την κουζίνα μου θα με ρίξει.
    Αλλά από χθες, αρχίσαμε μια ισορροπημένη δίαιτα με το Γλάρο μου, όχι για να χάσουμε κιλά, αλλά για να μην πάρουμε γιατί το είχα παρακάνει με τα γλυκά
    ;-)
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ,
    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΒΔΟΜΑΔΑ,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. Επέστρεψες Χουλκ και αυτό από μόνο του, είναι σπουδαίο πράγμα.
    Και δεν ξέρω τι λες εσύ για τις πιθανολογούμενες επιπτώσεις στο IQ σου, πάντως διαπιστώνω ότι το χιούμορ σου παραμένει σαφώς αλώβητο, χα χα.
    Περαστικά, για πάντα
    Χαίρομαι που είσαι μαζί μας!
    Πάω να βάλω update στο τελειταίο post μου για την επιστροφή σου.

  8. Λένε πως όλα τα όμορφα κάποτε τελειώνουν. Τελειώνουν όμως και τα άσχημα. Ευτυχώς!
    Χάρηκα πολύ με όσα διάβασα. Όλοι χαρήκαμε. Μέχρι και ο Παπακωνσταντίνου. Κι ας έχει τον Sakis πάνω απ’ το κεφάλι του.

    Όλα καλά. Πάντα καλά.

  9. Αγαπημένη ευτυχώς που με μάζεψε το ιρλανδάκι λέγοντάς μου ότι επέστρεψες διότι έχω βαρέσει λίγο διάλυση.
    Η επιστροφή σου είναι μια περίσταση που λυπάμαι για την virtual γνωριμία μας αντί μιας απτικής (που να ξέρω αν υπάρχει αυτή η λέξη? εννοώ μια που πιάνεσαι με τον άλλο) .
    Διότι τα χέρια μου μυρμηγκιάζουν από την προσμονή να σε αγκαλιάσω και να σε καλωσορίσω ανανεωμένη και δυνατή.
    Σου στέλνω όλη την αγάπη μου και την επιθυμία να σε σφίξω δυνατά ΝΙΚΗΤΡΙΑ μου!

  10. Περαστικάαααααα….Και καλωσήλθες…Μας έλειψες….

    Εγώ λέιπω, και δεν ξέρω τί γίνεται από τα τηλεοπτικά εκεί, αλλά για να τα λες εσύ έτσι ωραία, κάτι θα ξέρεις!!!
    Όσο για τις επιλογές, μια χαρά…Άμα σ’ αρέσουν εσένα, δεν μας πέφτει λόγος εμάς…
    Όλα καλά, επιτέλους…
    Σε φιλώ, σε φιλώ, σε φιλώ…
    Πολλές πολλές καλημέρες…

  11. Σιδερένια! Χιλιάδες ευχές! Κι ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ!!!

  12. Είμαι τόσο χαρούμενος που δεν θα σας πω τίποτα άλλο παρά μόνο να είστε πάντα καλά, γερή, δυνατή και ευδιάθετη όπως τώρα εδώ.
    ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Σας φιλώ (αν μου το επιτρέπετε)

    :-)

  13. Καλοί μου φίλοι,
    Με συγκινήσατε όλοι σας πάρα μα πάρα πολύ.
    Σας ευχαριστώ ακόμα μια φορά, για τη στήριξη, που μου προσφέρετε, και, που είναι για μένα, εξαιρετικά σημαντική, κι ας μη γνωριζόμαστε.
    Σας φιλώ όλους, πολλές πολλές, πολλές φορές.

  14. Μπραβο, μπραβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Χαιρομαι πολυ για σενα, δεν μπορεις να φανταστεις ποσο…..
    Να προσεχεις κ να φροντιζεις τον εαυτο σου…
    Καλο βραδυ!!!

    ΥΓ.Τα εχουμε πει λιγο κ στο blog της cleareaching.

  15. Σε ευχαριστώ Ευθυμία μου, με συγκινεί το ενδιαφέρον σου.

  16. Καλημερα κοριτσι μου!

  17. Νεροχύτης είπαμε; Δεν σε ήξερα πιο πριν αλλά δεν το ήξερα κι εγώ: λίγα πλευρώτους στη σχάρα δίνουν λύσεις ;-)

    Να είσαι πάντα Χούλκ ;-)

  18. Θα δοκιμάσω τη συνταγή σου, Γιώργο μου.
    Και σένα σου εύχομαι ψηλές, πολύ ψηλές «πτήσεις». :P

Σχολιάστε

