Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει λοιπόν

Με τους Έλληνες ξέρει κανείς τι γίνεται;



.

.

.

ΥΓ. Όλη τη βδομάδα λοιπόν, ακούω για κρίση, για Γερμανούς, για 12ο μισθό, (πώς είπατε; για 14ο μισθό ακούσατε εσείς; ε! καλά – είμαι μπροστά από την εποχή μου – γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε;) για Μέρκελ, για Αφροδίτη της Μήλου, για κωλοδάχτυλα και όλα τα σχετικά.
Και στο μυαλό μου καρφώνεται ο σκοπός του «Η ΕλλΑδα ποΤΕ δε πεθΑΙνει – δεν τη σκιΑζει φοΒΕρα καμιΑ» κ.λπ κλπ
Και ενώ είμαι έτοιμη να κάνω την ανάρτηση, ζω το εξής :
Σάββατο χθες, τελευταία μέρα των εκπτώσεων, αποφασίζω να βγω για κάποια καθυστερημένα (πάντα στο παρά πέντε εγώ) ψώνια.
Είμαι λοιπόν σε μεγάλο πολυκατάστημα και, περιμένοντας να πληρώσω, στέκομαι μπροστά στο ταμείο, το οποίο λόγω της ημέρας, έχει αρκετό κόσμο.
Πίσω μου στέκεται ένα ζευγάρι συμπαθών ηλικιωμένων, που, υπομονετικά, περιμένουν και αυτοί στην ουρά.
Κάποια στιγμή, φτάνει η σειρά μου, και ενώ ετοιμάζομαι να απλώσω το χέρι μου στη ταμία, η ηλικιωμένη κυριούλα (ΑΡΚΕΤΑ ηλικιωμένη, ντάξ;), με ένα τρομερό πλονζόν από πίσω μου, πέφτει ξαφνικά μπροστά μου, και βουτάει ένα χαρτάκι, που βρισκόταν, έρμο και παρατημένο, στην άκρη του ταμείου, φωνάζοντας ταυτόχρονα στον άντρα της

«Ηλία, Ηλία, σου έπεσε η απόδειξή μας!!!».

(Μα ποια απόδειξη; στέκονταν πίσω μου και δεν είχαν ακόμα πληρώσει!!!).

Εξετάζοντας βέβαια το χαρτάκι, με απογοήτευση απευθύνεται και πάλι στον άντρα της :

«Α! κρίμα, δεν είναι απόδειξη. Άχρηστο είναι»

(όχι, που θα το αφήνε κάποιο κορόιδο, για να το βρεις εσύ η έξυπνη!) .

Έχουμε πολύ σουρεάλ σκηνές να δούμε από δω και πέρα.
Και το παραπάνω χάπενινγκ, μου έφερε στο μυαλό ένα μέιλ, που μου έστειλαν πρόσφατα στη δουλειά , και με το οποίο –αυθεντικό ή μη- γέλασα αρκετά.
Το αναρτώ πάραυτα.

ΥΓ2 : Γέλασα  πολύ περισσότερο, όταν, ψάχνοντας στο whitepages (όχι, που θα το άφηνα) ανακάλυψα ότι το τηλέφωνο της αγγελίας αντιστοιχεί στο τηλέφωνο του Υπουργείου Οικονομικών.
Ε! ναι ! μου φαίνεται πως τελικά η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει.

13 Σχόλια to “Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει”

  1. Καλημέρα!!!!!!!!!
    θα συμπλήρωνα… πως ακόμα και αν πεθάνει… θα το κάνει σαν να μην φοβάται… με τσαχπίνικη ζαβολιά….και σατυρίζοντας την όλη κατάσταση…..

    (υπέροχη ανάρτησηηηηηηηηηηηηηηηηη, καταναλώτριαααα μου… εύγε!!!!!)

  2. Σαν τα κακομαθημένα…
    Η Ελλάδα πεθαίνει…μετά πεθαίνει η ελπίδα (πεθαίνει τελευταία). Μετά θα πορευτούμε με βρυκόλακες.

  3. Αν και είναι πολύ καλά προετοιμασμένοι, και μας έχουν στριμώξει στα σκοινιά ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ!
    Venceremos!

  4. Ειλικρινά δεν ξέρω… Το μόνο που ξέρω είναι ότι πρέπει να παραμείνουμε ασυμβίβαστοι.

  5. Αλκιβιάδης Νικηράτου Αλωπεκήθεν Says:

    Ρε φιλενάδα, πόσο θα αντέξει πιά αυτή η ρημαδοΠατρίδα, με τόσους καραγκιόζηδες (με μικρό κ) που την κυβερνήσανε και την κυβερνάνε τόσα χρόνια;
    Δεν ξέρω… πάω να σκάσω με όλα αυτά -γερμανοί-περικοπές-ευρά- τούρκοι-αφροδίτες-κωλοδάχτυλα-σαρκοζίδες-αγγέλες και όλος ο λοιπός θίασος. Φταίει η Πανσέληνος;..εσυ θα μου πείς… δεν πάει άλλο.
    Πρέπει να αντιδράσουμε… τα αστεία τελείωσαν… εδω βγαίνει ο άλλος, ο αφτιάς μωρέ (όχι ο Αφτιάς-ο γλύφτης πρωινάς, αλλά ο χαζο-πινόκιο, ο γιός της ταραντούλας και του μπεκρούλιακα-εραστή των Κολημένων Πολιτειών της Σαουδικής Ιορδανίας, o 75% shalom-boy, ο ζεϊμπέκης με το ηλίθιο χαμόγελο κάτω από το μουστάκι-πορδή… και λέει (άκουσον-άκουσον) ότι τον σταματούν στο δρόμο πολίτες και του χαρίζουν τον 14ο μισθό τους για την σωτηρία της πατρίδος (εδώ με μικρό π).
    Ρεεεεεεεεεεεεεεεεε για αμερικανάκια μας περνάς;;;;
    εμμμ βέβαια.. έτσι που μας έχουν κάνει…
    Λοιπόν τα πολλά λόγια είναι φτώχια, κι από φτώχια είμαστε πλήρεις. Είσε για Έργα;;; και εσείς λοιποί φίλοι της Χουκλ… είσαστε;;;
    κάπως να αντιδράσουμε ρε παιδιά. κάποιος να μας βάλει σε σειρά δεν πρόκειται να βρεθεί! (γιατί μη μου πείτε ότι είστε οπαδοί της ιδέας ότι το «ΟΧΙ» του ’40 το είπε αφθόρμητα ο λαός!;;; Εγώ πάντως δεν τον έχω δει να λέει «όχι» αφθόρμητα, όσο ιστορία να διαβάζω κι όσα έχω ο ίδιος ζήσει μέχρι τώρα.
    Χρειάζεται ένας μπροστάρης, βρε παιδιά, και να αφήσουμε τις πλάκες. Ο Λαός μόνος, χωρίς κάποιο ποιμένα- βοσκό- καπετάνιο- βαρκάρη έστω, είναι ‘ΟΧΛΟΣ , με κεφαλαία γράμματα και με περι-κεφαλαία.
    Και μη μου πεί κάποιος τώρα ότι και στο Πολυτεχνείο μαζεύτηκε αφθόρμητα ο Λαός… Κάποια «σουπιά» έκανε τον βοσκό (στην συγκεκριμένη περίπτωση τον Πορνοβοσκό… ) πέταξε κάτι μπλα-μπλα-μπλα δημοκρατία, μπλα-μπλα-μπλα σε εκλέξαμε {Αριστοφάνης που γύρησε απο τα Θυμαράκια}, ο όχλος βράζοντας στο ζουμί του και έχοντας έτοιμα τα μόριά του εν βρασμώ (λογικό ήταν), συντονίστηκε και έγινε Λαός.
    Βέβαια με τον αγώνα αυτό προδώθηκε για μιά ακόμη φορά, και του σβερκώθηκαν οι Καραμαν-Αλήδες, οι Παπα-Andrews, οι Μητσο-καρπάθουλες και οι συν αυτοίς γλυώδεις ρουφιάνοι τους, χώρια οι ζημιές σε Κύπρο, Αιγαίο και δεν ξέρω ακόμη που αλλού.
    Τώρα πρέπει να βρεθεί ένας πραγματικός πατριώτης-βοσκός, να βάλει την φωτιά, να ρήξει την μαγιά στο αλεύρι, να ρίξει το βότσαλο στο νερό του τέλματος και να ταρακουνήσει τον όχλο, να τον ενεργοποιήσει και να τον κάνει Λαό-Πολίτη. Να αρπάξουμε όλα αυτά τα καθάρματα να τους βάλουμε τον 14ο μισθό εκεί που βάζουν άλλα πράγματα μέχρι τώρα.

    Εδω βέβαια, δεν τα λέω όλα αυτά για να με κάνετε αρχηγό σας (σιγά ρε Ναπολέοντα μη μας πατήσεις). Ούτε έχω τόσο μεγάλα…κότσια για να κάνω ένα τόσο μεγάλο άθλο.
    Τι λέτε όμως … να κάνουμε μια επιτροπή ρε παιδιά… μια φιλική εταιρεία… και όποιον πάρει η μπάλα…
    Ρε γυναίκαααα, πιάσε μου τα φάρμακά μου… {Τα νεότερα άτυπα αντιψυχωσικά φάρμακα (Abilify, Zyprexa, Seroquel κά.) εκτοπίζουν γρήγορα τα παλαιότερα κλασσικά νευροληπτικά φάρμακα ( Largactil, Haloperidin κ.ά). Ο λόγος της επικράτησης των νεότερων αντιψυχωσικών είναι η δραματική μείωση των παρενεργειών, που αυξάνει την ποιότητα της ζωής των ασθενών με συνέπεια την καλύτερη συμμόρφωση στη λήψη της θεραπείας, καλύτερη εξέλιξη της πάθησης, μείωση των υποτροπών, μείωση της καταστολής κλπ.}

  6. Καλά… έχω ένα ολόκληρο κουτί με αποδείξεις… όποιος ενδιαφέρεται μη διστάσει να επικοινωνήσει μαζί μου!!!

    (την έκανα λαχείο πάλι :Ρ)

  7. Καλημέρα,
    Συμφωνώ με τον Αλκιβιάδη.. τι άλλο να πούμε πια!
    Ουφ, θα μας σκάσουνε!
    Θα ήθελα να τη δω τη φάση με την κυρία στο ταμείο! Πολυ πλάκα θα είχε!
    Καλό μήναααααα!

  8. Χα, άργησα αλλά πέρασα τελικά (τον βρήκα το δρόμο, που λένε :)
    Καταρχήν μην αγχώνεσαι…Ό,τι είναι να γίνει, το έχουν αποφασίσει ήδη…
    Οπότε ας χαλαρώσουμε όλοι, να το …απολάυσουμε…
    Άντε, καλημέρες, σε φιλώ…

  9. @ akanonisti
    Εγω πάλι φιλενάδα, θα έλεγα ότι πρέπει επιτέλους να αφήσει τις χαριτωμενιές και τις τσαχπινιές, μπας και προλάβει επιτέλους, έστω και τελευταία στιγμή, να σωθεί.

    @ clouds in the mirror
    Μπροστά οι βρυκόλακες και πίσω εμείς τα ζόμπι.
    Καλώς ώρισες.

  10. @ Καημός
    Από το στόμα σου και…στου Ολι το αυτί, Καημέ μου.
    Αυτή τη φορά, πολύ στριμόκωλα τα βλέπω τα πράγματα.
    (Αλλη μια αγκαλιά από δω, για τις δύσκολες προσωπικές σου στιγμές)

    @ Cleareaching
    Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
    Καθώς και το ότι πρέπει επιτέλους να δράσουμε.

  11. @ Αλκιβιάδης
    Αχ, φίλε μου. Οχι, δε φταίει η…Πανσέληνος. Ο ουρανός φταίει, που μας έπεσε στο κεφάλι και δεν έχουμε μαγικά φίλτρα για να γλυτώσουμε. Τα έχουμε πει ξανά και ξανά. Αδιαμφισβήτητη η ανάγκη του να γίνει κάτι. Τι όμως; Οπως έχουν δομήσει το σύστημα, μας έχουν αποκλεισμένους από παντού. Επιτροπές, φιλικές εταιρείες… ΑΚόμα και αυτά χρειάζονται κεφάλαια, γερά κεφάλαια για να λειτουργήσουν, όπως πρέπει. (Με την ίδια λογική στήναμε και ένα κόμμα, που λέει ο λόγος). Πάντως, είμαι ανοιχτή σε όλα. Με τη σειρά μου και εγώ θα προτείνω κάτι στη καινούργια μου ανάρτηση.
    Πολλά φιλιά σε όλους σας.

    @ manetarius
    Να κανονίσουμε συνάντηση…νύχτα…μη μας πάρει και κανένα μάτι…
    Μάζευε εσύ, και στη τιμή θα τα βρούμε…

  12. @ Σοφια
    Ολοι συμφωνούμε Σοφία μου. Κάτι πρέπει να γίνει πιά.
    Καλή Κυριακή.
    (τι δυναμικό come back είναι αυτό στο μπλόγκ σου.
    Δε σε προλαβαίνω ρε φιλενάδα.
    Οχι, να σχολιάσω, ούτε καλά καλά να διαβάσω τις αναρτήσεις σου, με το ρυθμό που δημοσιεύεις!!!
    Μπράβο.)

    @ Artanis
    Δε μου βγαίνει σε χαλάρωση, καλή μου.
    Δε μου βγαίνει καθόλου.
    (Μια πρωτοχρονιά μου χρειάζεται, και μάλιστα… κινέζικη)
    Πολλά φιλιά.

  13. Στο Υπουργείο Οικονομικών, ε; Κοίτα να δεις. Τουλάχιστον έχουμε χιούμορ. Γιατί κατά τ’ άλλα..

    Δεν την σκιάζει φοβέρα καμιά, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με άλλα .. Τέρατα.

    Καλό ξημέρωμα!

Σχολιάστε

