13 Σχόλια to “10 Αγάπες”

  1. :-)))))
    Ναι..ναι… σοκολάτες και γλυκά…

    Είναι η τέταρτη κατά σειρά πρόκληση και …πώς να αντισταθώ, μου λες;

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  2. Στην αγάπη όλα επιτρέπονται. Ακόμη και οι ζαβολιές.

    Σ’ ευχαριστώ που έπαιξες.

  3. Έλα βρε παιδάκι μου επιτέλους! Πού χάθηκες;

    Λοιπόν θα σε παραπέμψω στην ίδια ανάρτηση της La koumbara, η οποία σε πρόλαβε και με προσκάλεσε πρώτη στο παιχνίδι…

    http://lakoumbara.blogspot.com/2010_09_01_archive.html

  4. Houlk, πολύ σ’ ευχαριστώ και θα ανταποκριθώ συντόμως (έχω μισοέτοιμες κάτι αναρτήσεις για IQ κτλ-ξέρεις..).

    Ήταν μια καλή ευκαιρία το παιχνίδι να σε ξαναβρούμε εδώ.

    Περιττό να πω, ότι είναι σαν να έγραψες και για μένα. Μα τόσα κοινά πια; Άντε να δω, τι θα αναρτήσω όταν έρθει η σειρά μου. :)

    Να έχεις μια όμορφη μέρα, ηλιόλουστη, που θα σου δώσει πολλές αφορμές για να χαμογελάσεις…

    Τα φιλιά μου έχεις!

  5. Αχ Χούλκ μου πολύ γεμάτη η λίστα σου και πολύ τιμητική η προσκλησή σου αλλά έχω ήδη προλάβει να αρνηθώ την πρόσκληση για αυτό το παιχνίδι στη φίλη μου Ζουζού και θα ήταν άδικο να απαντήσω τώρα! Ωστόσο (και για να μην ξεχνιόμαστε) θα έβαζα κάπου (προς τα πάνω) τον Παναθηναϊκό (γιατί πολύ γυναικοπαρέα μαζεύεται και κάποιος πρέπει να κρατάει ισορροπίες) και σίγουρα τη Λευκάδα (εσύ μου τη θύμισες, μη διαμαρτύρεσαι τώρα!)

  6. Σπανίζουν, μη το ψάχνεις! Το έχω ψάξει και ..τζίφος.!
    Το γέλιο βρε παιδί μου…πολύ παραξηγημένο…αλλά εμένα μου αρέσει, όπως θα έχεις καταλάβει!
    Πολύ ωραίες φωτογραφίες βάζεται όλοι και ζηλεύω…αι συνθήκες με άφησαν σχεδόν καθόλου φωτό..τες πα!
    Καλή βδομάδα καλέ!!

  7. Αααααα, καλά, κι εσύ γονάτισες τους κανόνες…
    Και καλά όλα (θέλω να μου στείλεις όνομα-διεύθυνση σε μέηλ) αυτόν τον καλό κύριο Κορτοχαρένα, πού μπορώ να τον βρω;
    Ισπανός είναι το παιδί; Πάντα μου άρεσαν τα Ισπανικά, η Βαρκελώνη, η βιλλαρίμπα και το Βιλλαμπάχο, ξέρεις εσύ τώρα, έτσι για να ανοίξουμε συζήτηση…

  8. Ουπς, Χουκλ! Βλέπω ότι με έβαλες στο χορό και τώρα πρέπει να χορέψω. Να ενημερωθώ λίγο μόνο γιατί δεν είμαι σίγουρη γιά το παιχνίδι. Σου υπόσχομαι να τιμήσω την πρόσκληση. Φιλιά!

  9. Να περπατάς ξυπόλητη! Τέλειο!!

  10. […] Τέλος, με σένα το εξής συμβαίνει καλή μου φίλη […]

  11. Πειράζει που έγραψα 14, αλλά αλλάζοντας κάπως τον τίτλο; Αναφέρομαι στις ηδονές μου αντί στις αγάπες μου. Είναι λίγο διαφορετικό, βέβαια, να λες για αγάπες, αλλά στο ίδιο context πέφτει (αλήθεια, δεν έχω βρει, ο αγράμματος, ποιά είναι η Ελληνική απόδοση του context…). ‘Εχετε καταλάβει ποιό είναι το #1 για μένα; Πώς το καταλάβατε;;;; :-)

  12. […] μέρες πριν, με κάλεσε η Houlk να παίξω κι εγώ σ’ αυτό το παιχνίδι που βλέπω ότι είναι πολύ δημοφιλές […]

  13. Αγαπημένε μου ήρωα, θα ‘χεις προσέξει πως είμαι λίγο αλλού τελευταία. Ως εκ τούτου, τώρα μόλις το είδα. Ευχαριστώ, ευχαριστώ και υπόσχομαι να το κάνω!
    (Αν και θα μπορούσα να βάλω και κόπι-πέιστ τα δικά σου!)

Σχολιάστε

