Γρίφοι, Σκουληκότρυπες και Μαύρες Τρύπες

Γιατί ο Αντρέας δεν απαντάει;
Πόσο πιο βαθιά μπορεί να τον ρούφηξε η σκουληκότρυπα;
Χάθηκε για πάντα στα βάθη του αχανούς σύμπαντος;
Επιτέλους, όλες οι απαντήσεις σήμερα, στο τελευταίο κεφάλαιο του νεανικού μυθιστορήματος : Γρίφοι, Σκουληκότρυπες και Μαύρες Τρύπες

…………….

……………

.

.

Σε μια εβδομάδα το μυθιστόρημα θα μετακομίσει σε δική του ενιαία σελίδα, εμπλουτισμένο με εικόνες και συνδέσμους, σε μια προσπάθεια να αποκτήσει διαδραστικό περιεχόμενο.

………………………

……………………..

.

.

Και μια έκκληση για βοήθεια :
Στο όλα για τα παιδιά έχω αναρτήσει το Word για παιδιά.
Πρόκειται για μια παρουσίαση φτιαγμένη σε powerpoint,  την οποία είχα ανεβάσει μέσω της σελίδας powershow.com, η οποία μέχρι τώρα παρείχε δωρεάν υπηρεσίες και η οποία πλέον, από τον 3/2011 κόβει αυτού του είδους τις κακές συνήθειες, ζητώντας χρήματα για τη παροχή των υπηρεσιών της.
Σημειώνω ότι το βασικό μου θέμα είναι ότι η ανάρτηση θέλω να λειτουργεί σαν παρουσίαση, δηλαδή η πλοήγηση ανάμεσα στις οθόνες να γίνεται  μόνο με τα κλικ του πόντικα, γι΄ αυτό και δεν εξυπηρετεί κάτι σε ταινία/φιλμ κ.λπ.
Δοκίμασα τα εγγραφα της google (αν δε βρω κάτι καλύτερο μάλλον εκεί θα μείνω) αλλά το πρόβλημα είναι ότι μου εξαφανίζει τις κινήσεις μέσα στις διαφάνειες.
Καμιά ιδέα;

2 Σχόλια to “Γρίφοι, Σκουληκότρυπες και Μαύρες Τρύπες”

  1. Δυστυχώς με την τεχνολογία τα έχω «σπάσει» τα τελευταία 35 χρόνια και δεν μπορώ να βοηθήσω!
    Αν θες να φουρνίσω κάνα παστίτσιο όμως, μετά χαράς! :)

  2. Αχ κι εγώ είμαι άχρηστη σ’ αυτά, συγνώμη βρε Χουλκ μου…

Σχολιάστε

