Αληθινή (;) Νοικοκυρά Σε Απόγνωση

ΔΕΝ είμαι χωρισμένη
ΔΕΝ έχω σπίτι με πισίνα
ΔΕΝ πηγαίνω να περάσω τις διακοπές μου στη Μύκονο
ΔΕΝ φοράω επώνυμα ρούχα,
Δεν έχω πολλά λεφτά για ξόδεμα σε ρούχα και λοιπές π@π@ριές
ΔΕΝ κάνω μπότοξ
ΔΕΝ κυνηγάω
ΔΕΝ κάνω γιόγκα στη παραλία
Μιλάω ελληνικά με τη παραδοσιακή ελληνική προφορά
Τα παιδιά μου επίσης μιλάνε ελληνικά (και μάλιστα καλά)

 

Έλεος…

ούτε το τίτλο της νοικοκυράς δε μπορώ να κατοχυρώσω για την άθλια και μίζερη ύπαρξή μου;
Τόσα χρόνια νον-ρίαλ  λοιπόν;;;;;;;;;;;
(Εκείνο το ερωτηματικό στο τίτλο με έχει τσακίσει.)

 

…………………………………..

…………………………………..

……………………………………..

 

Και για να σοβαρευτούμε, γιατί το θέμα ξεπερνά τα όρια του γελοίου και της πρόκλησης :

Πόση ξεφτίλα θα φάμε ακόμα στη μούρη;
Πόση υπομονή πρέπει να κάνουμε πριν βάλουμε μπουρλότο στα κανάλια τους ;
Πριν πετάξουμε εκείνα τα κουτόκουτα από το παράθυρο;;;;;;;;;;;;;;;;


 

………………………………………….

………………………………………….

…………………………………………

 

ΥΓ: Για να μην παρεξηγηθώ –εννοείται πως ΔΕΝ το είδα. Οι παραπάνω διαπιστώσεις είναι από το διαφημιστικό trailer και από κάποια βιντεάκια με στιγμιότυπα,  που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.

Και για να μη ξεχνιόμαστε,  πάμε για τον ύμνο  των απανταχού REAL νοικοκυρών:

 

7 Σχόλια to “Αληθινή (;) Νοικοκυρά Σε Απόγνωση”

  1. Έχεις απόλυτο δίκιο σοφή μου Χούλκ. Είναι τουλάχιστον ντροπή αυτό το πρόγραμμα να τιτλοφορείται έτσι! Ας το έλεγαν: «Ξεπεσμένες ανθυποσελέμπριτι παίζουν με τα νεύρα μας»

  2. Υποψιάζομαι πως για τη χαζο-γυναικο-παρέα (τίτλο εκπομπής δεν ξέρω)αναφέρεσαι που φευγαλέα είδα σε κάποιο τρέιλερ αφού με την τιι-βι δεν τα πάω καλά.

    Καλή Σαρακοστή!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. Τώρα βλέπω στο μεσημεριανό τα σχόλια που κάνουν..Δεν βαριέσαι..δεν το καταλαβαίνουν το πόσο πολύ επιρεάζουν τα παιδιά αυτά τα προγράματα!
    Καλη Σαρακοστή!
    Εγω είμαι(sofiascomments) το hartzani sto press. Προσπαθώ να τα βρώ με τη πρεςς αλλά δεν τα καταφέρνω καλά..
    Καλή Σαρακοστή!

  4. Μα πώς βγάζεις την ημέρα χωρίς γιόγκα στην παραλία;

  5. Δεν είμαστε εμείς νον-ρίαλ, γλυκιά μου, αυτοί είναι σουρίαλ!

  6. @ Καημός
    Άψογος τίτλος, να τους τον προτείνουμε;
    Και εκείνα τα σελέμπριτις πιά! Έχω βαρεθεί να ακούω τη λέξη!!!
    Λες και δεν μπορούμε να ζήσουμε, χωρίς να μαθαίνουμε τα νέα τους.

    @ glarenia
    Δεν τα πας καλά με τη τι-βι;
    Τη καλύτερη δουλειά κάνεις.
    Και εγώ παρομοίως.
    Δε νομίζω ότι χάνουμε και τίποτε αξιόλογο.
    ΠΟλλά φιλια΄.

  7. @ hartzani
    Καλώς ώρισες Σοφάκι, με το καινούργιο σου όνομα.
    Έχεις δίκιο. Δυστυχώς επηρρεάζονται πολύ τα παιδιά από τη τηλεόραση.
    Τι να κάνουμε; Ας προσπαθούμε να τους δίνουμε το μέτρο, στο βαθμό, που μας παίρνει.

    @ la koumbara
    Είναι, που μένω δυτικά και μου πέφτει μακριά η παραλία.
    Αλλιώς…

    @ cleareaching
    Μόνο σουρίαλ; Μη σου πώ και σουργ-ίαλ.

Σχολιάστε

