8 Σχόλια to “H μεταφυσική ασύνειδη παρουσία του Ντολμά.”

  1. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που μιλάνε μόνο όταν έχουν κάτι να πουν. Το ίδιο ισχύει και για τα blogs.
    Να αφήσουμε και ένα ευχαριστώ στην ακανόνιστη για την παραγγελία ; Πολύ ωραίο λογοτεχνικό κείμενο.Καλημέρα.

  2. Καλά ε;;;;
    Ούτε ο Λουντέμης τέτοιο κείμενο!
    Οτίτλος θα μπορούσε να ήταν: Ο δολοφονικός ντολμάς!

  3. Εξαιρετικό αγαπητή μου!
    (αν ξαναφάω ντολμά εμένα να με φτύσετε!)

  4. Ο ντολμάς που έγινε με το αίμα αχταρμάς! Μπλιάξ!
    Τελικά η γιαγιά το σκότωσε το παλικάρι? Με μπέρδεψες!
    Καλημέρα

  5. Καλημέρα!!!
    Πράγματι δολοφονικός ο Ντολμας…
    αλλά…πάρα πολύ νόστιμος!!!
    Ευχαριστω για την συμμετοχή….
    και πλακα πλακα εξελιχθηκε σε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα (κατ’εμε) μπλογοπαίγνια!!!!
    Φιλια!!!!

  6. εξαιρετικότατον ιστορικό μυθιστόρημα
    τα συγχαρίκια μου.

    (ευτυχώς που δεν μου αρέσουν οι ντολμάδες)

  7. @ Στεριανή Ζάλη
    Κι εμένα το ίδιο.
    Καλή βδομάδα.

    @ manetarius
    Ωραίος τίτλος, πράγματι!

    @ wilma
    Μα γιατί; είναι πολύ νόστιμος.

  8. @ Σοφία
    Οχι, Σοφάκι. Δε το σκότωσε η γιαγιά το παλληκάρι.
    Απλώς τα όνειρά του ψυχανεμίστηκε.
    Το παλληκάρι, ΄πως τα είπαμε, το σκοτώνουν οι ντολμάδες.
    Φαγητά, νησιά, ή παλάτια.

    @ akanonisti
    Πράγματι, και πλάκα είχε το παιχνίδι και ενδιαφέρον.
    Φιλιά.

    @ αποτέτοιος
    Ευχαριστώ, για τα καλά σου λόγια.
    (ευτυχώς).

Σχολιάστε